Jak poinformowała sieć w komunikacie, e-sklep został uruchomiony razem z platformą Glovo.
Online ma być dostępnych 4 tysiące produktów, m.in. nabiał, mięso, napoje, mrożonki, pieczywo, warzywa i owoce, a także produkty drogeryjne, dla domu, dzieci, zwierząt.
Biedronka poinformowała, że zakupy online na razie będą możliwe na terenie większości dzielnic Warszawy. Najszybszy czas dostawy będzie wynosił 2 godziny, ale klienci będą mogli wybrać opcje dowiezienia zakupów nawet za 4 dni od dnia złożenia zamówienia.
Za e-zakupy w Biedronce będzie można zapłacić kartami VISA, Mastercard, Maestro, a także BLIK, PayU, GPay, ApplePay oraz Szybkim Przelewem.
Sieć zaznaczyła, że na stronie zakupy.biedronka.pl nie będzie prowadzona sprzedaż produktów ustawowo wyłączonych z możliwości sprzedaży online.
Dodała, że w ramach usług e-commerce sklep internetowy sieci na platformie Glovo będzie nadal dział w ponad 70 miastach.
Właścicielem Biedronki jest Jeronimo Martins Polska. Przychody grupy Jeronimo Martins w 2023 roku wyniosły 30,61 mld euro, co oznacza wzrost o 20,6 proc. rdr. W 2023 roku Biedronka otworzyło 203 nowe sklepy. (PAP)
autor: Aneta Oksiuta
nl/