![Fot. materiały promocyjne](/sites/default/files/styles/main_image/public/202201/baby-shark-3x48-el-supercolor-puzzle_hY1MEqc.jpg?h=48276809&itok=xBkd8EdV)
Sukces tej dziecięcej piosenki można było przewidzieć już rok temu, gdy w listopadzie 2020 teledysk do piosenki „Baby Shark” osiągnął 7 miliardów wyświetleń i został najpopularniejszym filmem na YouTube, wyprzedzając teledysk do „Despacito” Luisa Fonsiego. Wraz z nadejściem nowego roku utwór może poszczycić się nowym rekordem. Jest jedyną piosenką, która na witrynie osiągnęła wynik ponad 10 miliardów wyświetleń.
Jak przyznał w 2019 roku w rozmowie z CNN dyrektor generalny Pinkfong, Bin Jeong, nikt jednak nie spodziewał się tak ogromnego sukcesu tego utworu. Pierwotnie został on zaśpiewany przez 10-letnią koreańsko-amerykańską piosenkarkę Hope Segoine i przesłany do YouTube w 2015 roku przez południowokoreańską firmę edukacyjną Pinkfong. W czerwcu 2016 roku Pinkfong wydała drugą wersję zatytułowaną „Baby Shark Dance” - ta wersja trafiła na sam szczyt platformy - w której występuje dwójka dzieci wykonujących wiralowy taniec. Tak chwytliwy, że doczekał się nawet wyzwania „Baby Shark Challenge”. (PAP)