"Spółka wraz z Grupą Eurocash oraz partnerem technologicznym Pointpack rozszerza współpracę w zakresie obsługi paczek. Od lutego br. klienci Poczty Polskiej zyskali możliwość wysłania paczek w wybranych sklepach sieci związanych z Grupą Eurocash" - poinformowała spółka w piątkowym komunikacie.
Jak dodała firma, obok dotychczasowej możliwości odbioru paczek w wybranych sklepach sieci związanych z Grupą Eurocash (ABC, Lewiatan, Groszek, Arhelan, Delikatesy Centrum), klienci zyskali także możliwość wysyłki paczek kurierskich.
W grudniu 2022 r. spółka uruchomiła możliwość wysyłania paczek w sklepach Żabka w całej Polsce, a od lutego br. także w sklepach sieci związanych z Grupą Eurocash.
Poczta podkreśliła, że rozwój współpracy z kluczowymi partnerami sektora e-commerce to jedno z głównych działań podejmowanych przez spółkę "w celu wzrostu udziału spółki w perspektywicznym rynku przesyłek paczkowych i kurierskich".
Poczta Polska zatrudnia blisko 80 tys. pracowników, a jej sieć obejmuje 7,6 tys. placówek, filii i agencji pocztowych w całej Polsce. (PAP)
gn/