O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Justin Timberlake gwiazdą nowej kampanii reklamowej Louis Vuitton

Popularny piosenkarz jest twarzą drugiej odsłony kolekcji Louis Vuitton, która powstała we współpracy z japońską artystką awangardową, Yayoi Kusamą. Dla 42-letniego artysty jest to debiut w roli modela tej francuskiej firmy. W nietuzinkowej kampanii biorą też udział inne sławy, m.in. Cate Blanchett, francuska aktorka Lea Seydoux oraz japońska tenisistka Naomi Osaka.

Justin Timberlake. Fot. PAP/PA/Wood Lane
Justin Timberlake. Fot. PAP/PA/Wood Lane

Na dwóch zdjęciach z kampanii Justin Timberlake prezentuje produkty z motywami charakterystycznymi dla twórczości Yayoi Kusamy. Jednym z nich są kropki, które pokrywają jego kurtkę, a drugim – kolorowe dynie. Nadruk z tymi warzywami zdobi jego torbę. Ale nie tylko! Na drugim zdjęciu widzimy rękę Timberlake’a. Przedramię pokrywają malunki z dynami. Bodypainting to zresztą coś, co przewija się na wszystkich zdjęciach, które do tej kampanii wykonał Steven Meisel - twarz Lei Seydoux została udekorowana zabawną buźką, a Cate Blanchett kwiatami.

Druga część kolekcji sygnowanej przez Yayoi Kusamy trafi do sklepów na całym świecie 31 marca 2023 roku. Pierwszą wprowadzono na rynek w styczniu. 94-letnia artystka wróciła do współpracy z Louis Vuitton po dekadzie przerwy. W 2012 r. do kooperacji zaprosił ją ówczesny projektant LV, Marc Jacobs. 

Timberlake od dawna jest zaznajomiony z projektami francuskiego domu mody. Od kilku lat chadza na pokazy tej marki, wspólnie ze swoją żoną, Jessicą Biel. Zapewne najbardziej zapamięta prezentację z 2019 r. Przed paryskim budynkiem, gdzie odbywał się pokaz, został zaatakowany przez ukraińskiego prankstera (dowcipnisia), Witalija Sediuka, który złapał go za kostkę. Gwiazdorowi na szczęście nic się nie stało. (PAP Life)

kgr/

Zobacz także

  • Donald Trump. Fot. PAP/EPA/CHRIS KLEPONIS / POOL

    Kultowa reklama powraca jako film ośmieszający Trumpa

  • Ukraińska flaga. Fot. PAP/AA/ABACA (zdjęcie ilustracyjne)

    MSZ Ukrainy: reklama rosyjskiego portalu ze zdjęciami dotkniętych wojną Ukraińców to cynizm

  • Jerzy Owsiak Fot. PAP/Radek Pietruszka

    Owsiak: WOŚP nie będzie współpracować z firmami reklamującymi się w TV Republika

  • Oficjalna piłka Euro 2024. Zdjęcie ilustracyjne. Fot. PAP/EPA/MARTIN DIVISEK
    Specjalnie dla PAP

    Ile reklamodawcy wydają na spoty podczas meczy Euro 2024? Nawet 30 sekund czasu antenowego jest kosztowne

Serwisy ogólnodostępne PAP