Facebook wraz z firmą Ray-Ban zaprezentował nowy gadżet "okulary jak telefon"
Facebook wraz ze znana marką okularów Ray-Ban zaprezentował inteligentne okulary z dostępem do sieci - poinformowała agencja AP. Z pomocą gadżetu będzie można zrobić zdjęcie, nagranie, posłuchać muzyki, a nawet zadzwonić poprzez aplikację cyfrowego giganta.
Okulary Ray-Ban Stories będą odbierać komendy głosowe dzięki wbudowanemu mikrofonowi, a za pomocą wbudowanej w oprawki technologii bezprzewodowo będą łączyć się z aplikacją Facebook View.
"Wzięliśmy nasze okulary Wayfarer z 1952 i przeprojektowaliśmy je, wciskając tam nieco niezłej technologii" - powiedział Fabio Borsoi, dyrektor ds. badań i projektowania EssilorLuxottica, producenta Ray-Ban.
Facebook reklamuje okulary jako urządzenie, które pozwala "uchwycić spontaniczne momenty życia z wyjątkowej perspektywy pierwszoosobowej".
Inteligentne okulary wraz z ładującym je etui są dostępne w sprzedaży za 299 dolarów w USA, Wielkiej Brytanii, Kanadzie Włoszech, Irlandii i Australii. (PAP)
liv/