2021-10-07 10:58 aktualizacja: 2021-10-07, 10:57
![Fot. PAP](/sites/default/files/styles/main_image/public/202110/00061000.jpg?h=d21e8b0e&itok=v40UeiJH)
Fot. PAP
Żabka jest zielona z natury, logo nas zobowiązuje. Zielona transformacja jest naszym planem na najbliższych kilka lat. Mamy w tym względzie dwa priorytety – pierwszym jest dekarbonizacja, czyli zmniejszenie śladu węglowego w całym łańcuchu wartości, natomiast drugim cyrkularność, czyli wprowadzenie gospodarki obiegu zamkniętego dla opakowań – powiedziała Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu Żabki ds. strategii konsumenckich, w trakcie panelu dyskusyjnego zatytułowanego „Jaki jest wpływ wyzwań klimatycznych i świadomości ekologicznej na decyzje biznesowe” zorganizowanego w ramach Kongresu 590 w Warszawie.
ja/