Żabka: im jesteśmy więksi, tym jesteśmy młodsi. Młode pokolenie jest szansą dla naszej firmy

2021-10-07 11:40 aktualizacja: 2021-10-07, 11:45
Jolanta Bańczerowska - zarząd Żabki. Fot. PAP
Jolanta Bańczerowska - zarząd Żabki. Fot. PAP
Ponad 30 procent franczyzobiorców Żabki stanowią osoby poniżej trzydziestego roku życia, a w naszej centrali ta grupa to aż 36 proc. pracowników. To pokolenie ma wiele możliwości, żeby się u nas rozwinąć, a my możemy się od niego sporo nauczyć. Traktujemy to jako wielką szansę dla naszej firmy - powiedziała Jolanta Bańczerowska, członkini zarządu Żabki odpowiedzialna za obszar strategii personalnej, w trakcie panelu dyskusyjnego zatytułowanego „Urodzeni w wolnej Polsce. Jak mądrze wspierać talenty, wiedzę i przedsiębiorczość młodych Polaków?” podczas Kongresu 590 w Warszawie.

ja/