Barcelona umieszcza nazwiska popularnych artystów muzycznych na swoich koszulkach podczas El Clasico od czasu nawiązania współpracy ze Spotify. Także kobieca drużyna wystąpi w koszulkach z Coldplay, 2 listopada w meczu przeciwko Eibar.
Barça x @Spotify x @coldplay 🌕 pic.twitter.com/GyJVrENHpP
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 17, 2024
Jednocześnie klub wprowadza do sprzedaży wersje koszulek w limitowanych edycjach. Dochód zostanie przekazany na projekt agendy ONZ i Fundacji Barca z przeznaczeniem na pomoc dla uchodźców w obozach w Ugandzie.
W obydwu zespołach Barcelony kluczowe role odgrywają Polacy. Zarówno Ewa Pajor, jak i Robert Lewandowski są liderami ligowych klasyfikacji strzelców. Ostatnio z katalońskim klubem umowę podpisał bramkarz Wojciech Szczęśny, który być może wystąpi w El Clasico.(PAP)
krys/ bia/ sma/