„ nWarszawa urzeka o każdej porze roku i nie przestaje zaskakiwać swoją różnorodną ofertą turystyczną - głównie o tym chcielibyśmy opowiedzieć naszym odbiorcom w Stanach Zjednoczonych. Ciekawa historia, bogata oferta kulturalna i gastronomiczna to dopiero początek długiej listy atrakcji stolicy Polski, ale też coś co łączy nas ze stolicami Litwy, Łotwy i Estonii” – mówi w komunikacie prasowym Paweł Moras, dyrektor Stołecznego Biura Turystyki. „Jesteśmy dumni, że to właśnie Stołeczne Biuro Turystyki zainaugurowało wspólny projekt czterech stolic i zdobyło dofinansowanie na przeprowadzenie wizerunkowej kampanii promocyjnej” – stwierdza Moras.
Kampania „Europe Untold” ma na celu nie tylko promocję turystyki. Chodzi w niej ponadto o podkreślenie wartości zrównoważonego podróżowania, które uwzględnia poszanowanie lokalnej kultury, tradycji oraz środowiska naturalnego.
Kampania przeprowadzana będzie głównie w aglomeracjach Nowego Jorku i Chicago.
European Travel Commission (Europejska Komisja Podróży) jest międzynarodową organizacją non profit, która odpowiada za promocję Europy jako kierunku turystycznego. Działa od 1948 r. (PAP Life)
ag/ ep/