Tag: zapach
-
aktualizacja:Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji
Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.
-
aktualizacja:Cukrzyca typu 1 upośledza zmysły smaku i węchu u młodzieży
-
aktualizacja:Ekspert: w wyborze partnera znaczącą rolę odgrywają feromony
-
aktualizacja:Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje branżę kosmetyczną? Spersonalizowane perfumy
-
aktualizacja:Niemowlęta uczą się rozpoznawać twarze dzięki zapachowi matki
-
aktualizacja:Jak pachnie „Dama z gronostajem”? Nowatorski projekt w Muzeum Czartoryskich [NASZE WIDEO]