O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji „Przyszłość – wspólne wyzwania” – nowe, bezprecedensowe wydarzenie w kalendarzu imprez sektora handlu, z udziałem kadry zarządzającej najwyższego szczebla

I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji
I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji

Dnia 18 listopada 2019 roku w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre odbędzie się I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji. Kongres to prestiżowe wydarzenie, które skupi w jednym miejscu kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji. W Kongresie weźmie udział aż 15 międzynarodowych sieci handlowych, których prezesi, jako prelegenci, wyznaczą strategiczne kierunki działania na najbliższe lata. Obecność ponad 100 kupców największych sieci handlowych będzie okazją do rozmów na temat potencjalnej współpracy.  

Kongres to wyjątkowe wydarzenie, które skupi w jednym miejscu przedstawicieli sektora handlu, przetwórstwa i dystrybucji. O unikatowości inicjatywy świadczy potwierdzona obecność prezesów największych koncernów handlowych, którzy w roli prelegentów, wspólnie z właścicielami firm FMCG, podejmą problematykę przyszłych wyzwań. Rada Programowa, w której skład weszli prezesi koncernów handlowych i firm przemysłu przetwórczego oraz wybitni ekonomiści, potwierdza znaczenie  wydarzenia i wpływ obu sektorów na polską gospodarkę.

„Chcemy przedstawić strategiczne kierunki działania, dalszy rozwój sieci handlowych i przetwórstwa oraz wspólne dla obydwu sektorów wyzwania, jakimi są nowe technologie i transformacja cyfrowa, nowa generacja konsumenta, rozwój sektora FMCG i dalsze perspektywy współpracy” – mówi  Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz przewodnicząca Rady Programowej Kongresu.

Udział najwyższego szczebla kadry zarządzającej będzie szansą na podzielenie się know-how, najlepszymi praktykami biznesowymi i określenie czynników sukcesu firm na polskim rynku. Podczas kongresu zostaną poruszone zagadnienia związane z nową generacją konsumenta, innowacjami produktowymi i usługowymi w sferze handlu, produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw oraz problematyką zrównoważonego rozwoju.

Integralnymi elementami wydarzenia będą: Strefa Kupców z udziałem ponad 100 kupców sieci, gotowych podjąć  rozmowy na temat warunków współpracy z sieciami; Strefa VIP z udziałem kadry  zarządzającej; Saloniki Eksperckie, które zapewnią kameralną przestrzeń do spotkań z liderami opinii.

Wyrazem społecznego zaangażowania biznesu będzie zaplanowana na wieczór, uroczysta gala dobroczynna, z której środki przekazane zostaną na pomoc najbardziej potrzebującym.

Organizatorem Kongresu jest Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji, której misją jest propagowanie rozwoju handlu i działania wizerunkowe na rzecz branży.

Więcej info i rejestracja: www.dystrybucja.pl

Kontakt dla mediów:

Monika Wilczyńska

koordynator ds. PR

tel. +48 22 378 16 24

tel. kom. +48 515 401 093

e-mail: wilczynska@fundacjadystrybucji.pl

Źródło informacji: Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji

Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji

Serwisy ogólnodostępne PAP