Jedynym warunkiem udziału pracodawców w projekcie jest zapewnienie absolwentom możliwości wykorzystania i rozwijania nabytych na szkoleniu kompetencji. Jest to druga część projektu „Kariera jutra”. Całkowity koszt stażu pokrywany jest przez fundusze europejskie.
Pierwsza cześć projektu odbywała się w formie online. Pakiet zajęć podejmował tematykę marketingu internetowego i trwał osiem tygodni. Uczestnicy mieli bezpłatny dostęp do przeprowadzanych szkoleń. Z projektu skorzystało już ponad 8 tys. młodych ludzi – w wieku od 18 do 29 lat, którzy nie mieli stałego zatrudnienia i poszukiwali swojej ścieżki zawodowej.
Program kursów obejmował wszystkie najważniejsze umiejętności, które powinien mieć młodszy specjalista ds. marketingu. Chodzi tu o reklamę, analitykę, podstawy biznesu, a także wiedzę o technologiach chmurowych.
Przy przygotowaniu programu szkoleń pracowało grono wybitnych specjalistów – profesorów i adiunktów Szkoły Głównej Handlowej oraz innych wyższych uczelni, przedstawicieli Google czy ekspertów z firm doradczych.
Program został ułożony w taki sposób, aby absolwenci kursów byli gotowi do wprowadzania realnych zmian w firmach. Do pierwszej tury (zgłoszenia do 4 lipca) zakwalifikowało się 688 małych i średnich przedsiębiorstw, z czego 80% to mikrofirmy.
Więcej informacji na stronie projektu KARIERA JUTRA
kz/