Konferencje Prasowe

2018-09-14 17:16 aktualizacja: 2020-10-15, 13:22

Co nas wyróżnia

Centrum Prasowe to multimedialny obiekt konferencyjny funkcjonujący od 2004 roku w siedzibie Polskiej Agencji Prasowej przy ulicy Brackiej. Od tego czasu zorganizowaliśmy dla naszych partnerów biznesowych ponad 5 200 wydarzeń – konferencji prasowych, briefingów, debat w wersji stacjonarnej, hybrydowej a także online. PAP od ponad 100 lat odgrywa kluczową rolę na rynku mediów, dzięki temu możemy zagwarantować klientom skuteczną komunikację zarówno z polskimi i międzynarodowymi redakcjami.

Oferujemy naszym partnerom nowoczesną, klimatyzowaną salę konferencyjną dla 100 osób a bogate wyposażenie multimedialne, rozbudowane zaplecze techniczne i cateringowe oraz wsparcie organizacyjne, pozwala nam z powodzeniem realizować najbardziej skomplikowane projekty.

Największą zaletą korzystania z usług Centrum Prasowego jest kompleksowość. Oprócz zaplanowania i organizacji wydarzenia w siedzibie PAP lub poza nią, umożliwiamy również jego szeroką promocję w środowisku mediów.


Narzędzia komunikacji

  •  Kalendarium PAP oraz Kalendarium PAP MediaRoom – główne narzędzie do planowania bieżącej pracy redakcji i jej dziennikarzy. Codziennie zamieszczanych jest w nim kilkadziesiąt informacji o najważniejszych wydarzeniach politycznych, gospodarczych, kulturalnych czy lifestylowych, które odbywają się w całym kraju.
  •  Powiadomienie mediów – mailing opierający się na bazie kilku tysięcy specjalnie wyselekcjonowanych odbiorców spośród dziennikarzy, freelanserów i blogerów.
  •  Streaming live – umożliwiamy realizację transmisji z wydarzenia w czasie rzeczywistym. Zarówno paneliści i dziennikarze mogą aktywnie dołączyć do spotkania za pomocą aplikacji online. Internauci natomiast mogą śledzić transmisję na specjalnie przygotowanej do tego celu platformie wideo na stronie PAP MediaRoom a także na wskazanej przez zamawiającego stronie lub w mediach społecznościowych.
  •  Obsługa medialna – kompleksowa usługa, której celem jest stworzenie najwyższej jakości kontentu – tekstowego, foto i wideo z relacjonowanego wydarzenia. (czytaj więcej)
  •  Dystrybucja informacji – szeroki zestaw pakietów dystrybucyjnych umożliwiający skuteczne dotarcie do mediów dzięki wykorzystaniu pozycji rynkowej i potencjału Polskiej Agencji Prasowej oraz narzędzi jakimi dysponuje. (czytaj więcej)


Link do strony: Centrum Prasowe PAP

Kontakt handlowy

Lidia Płowiecka-Sroka
tel. (+ 48 22) 509 24 82
kom. (+ 48) 601 284 618
l.plowiecka@pap.pl


Lidia Świtacz
tel. (+ 48 22) 509 27 02
kom. (+ 48) 609 810 029
l.switacz@pap.pl