Nominacje w II edycji konkursu Kobieta e-commerce 2023. Głosuj na swoją kandydatkę

2023-04-27 10:24 aktualizacja: 2023-04-27, 10:33
Kobiety eBiznesu (1)
Kobiety eBiznesu (1)
Fundacja Kobiety e-Biznesu ogłosiła 60 nominacji w II edycji konkursu Kobieta e-commerce 2023. To plebiscyt, w którym eksperci z branży e-commerce i digital marketingu nagradzają przedsiębiorczynie za wybitne osiągnięcia w biznesie cyfrowym. Do 7 maja internauci mogą oddać głos na swoją faworytkę. Prestiżowa gala, podczas której zostaną wręczone statuetki, odbędzie się 18.05 w Pałacu Wilanowskim w Warszawie.

Konkurs Kobieta e-commerce to najważniejsze wyróżnienie dla kobiet angażujących się w branżę e-commerce w Polsce. Ideą corocznego konkursu jest docenienie i podkreślenie wkładu przedsiębiorczych kobiet w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, w tym handlu internetowego w Polsce.

Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło ponad 180 zgłoszeń, z których kapituła konkursu, złożona z ekspertów branży e-commerce i digital marketingu, wyłoniła 60 nominacji w 8 kategoriach:

• Najlepszy sklep internetowy, której opiekunem jest Allegro,

• Technologia w e-commerce, w której wręczy nagrodę przedstawiciel firmy Audioteka;

• Najlepszy e-marketing, której partnerem jest Ceneo;

• Innowacja w e-commerce, której patronuje InPost;

• Odpowiedzialny e-commerce, której patronem jest Modivo;

• Najlepszy start-up e-commerce, której partnerem są Przelewy24;

• Przedsiębiorcza mama w e-commerce, której partnerem jest Allaboutlife.pl,

• The best influencer dla e-commerce, której partnerem jest They.pl.

Tytuł w każdej z kategorii otrzyma kobieta, która w ciągu ostatniego roku wyróżniła się spektakularnymi sukcesami, innowacyjnością oraz kreatywnością w obszarze handlu internetowego lub jest liderką projektów digitalowych i e-marketingowych.

Głosowanie Internautów trwa od 10 kwietnia do 7 maja 2023 r.

Niezależnie od decyzji Jury, każda z nominowanych kandydatek ma szansę na nagrodę w kategorii „Wybór Internautów”. Zwyciężczyni z największym procentowym udziałem głosów, które zostaną oddane do 7 maja 2023 roku przez internautów, otrzyma oprócz tytułu i statuetki Kobieta e-commerce 2023 również nagrodę pieniężną.

Więcej informacji oraz głosowanie: www.kobietaecommerce.pl/nominowane/

Jury konkursu

Nad wyborem oraz jakością nominacji czuwa jury konkursu, w którym zasiadają eksperci od lat związani z branżą e-commerce i digital marketingiem:

-Aleksandra Szol, Director of Ecommerce & Marketing, EOBUWIE MODIVO;

-Arkadiusz Seidler, prezes – CEO, Audioteka S.A.;

-Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, Allegro;

-Jacek Kinecki, CEO, Przelewy24;

-Izabela Karolczyk-Szafrańska, wiceprezes i Chief Marketing Oficer, InPost Grupa,

-Dominika Wabich, PR Officer, Ceneo,

-Kamila Grotowska, Education and Merchant Develoment Leader w Allegro;

-Mateusz Lipski, CEO agencji kreatywnej Progressivo;

-Patrycja Bilewska, założycielka agencji ALLABOUTLIFE.PL i plebiscytu Influencer’s Top,

-Adrianna Kubik, Business Director & Board Member They.pl;

-Anna Heimberger, Dorota Bachman, Agnieszka Brytan - Jędrzejowska, założycielki Fundacji Kobiety e-biznesu.

Gala Kobieta e-commerce 2023

Gala przyznania tytułów i wręczenia statuetek odbędzie się 18 maja 2023 roku w Villi Intrata na terenie Pałacu Króla Jana III Sobieskiego.

Podczas Gali wizualnych emocji dostarczy pokaz mody oraz prezentacja najnowszego modelu elektrycznego Volvo C40 Recharge. Odbędzie się także panel dyskusyjny poświęcony trendom na rynku e-commerce.

O wrażenia smakowe osób uczestniczących w gali zadba szef kuchni wilanowskiego Muzeum Pałacu Króla Jana III - Norbert Sokołowski.

Organizatorem konkursu Kobieta e-Commerce 2023 jest Fundacja Kobiety e-biznesu we współpracy z partnerami.

Partnerzy konkursu: Allegro, MODIVO, CENEO, InPost, Audioteka, Przelewy24, They, Progressivo

Partnerzy gali: DMCom, Volvo Car Warszawa, Danone, CEDC, Kazar, Tatuum, eTutor

Więcej informacji oraz głosowanie: www.kobietaecommerce.pl/nominowane/

Źródło informacji: Kobiety e-Biznesu

 

Źródło informacji: Kobiety e-Biznesu

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

PAP Mediaroom – Materiały partnerskie i zlecone