Od aktorki do digital marketerki - nowa agencja Klaudii Halejcio podbija rynek

2023-06-14 13:46 aktualizacja: 2023-06-14, 13:48
Klaudiahalejcio.pl
Klaudiahalejcio.pl
Dzisiaj wszyscy rozumiemy, że marketing internetowy to klucz do uzyskania wysokich wyników sprzedaży i zbudowania rozpoznawalności marki. Nawet wielkie brandy, które swoją pozycję budowały przez dziesięciolecia, doceniają potęgę internetu i zmieniają sposób prowadzenia kampanii. Dziś już nie wystarczy reklama w telewizji, magazynie, kampania w sklepach stacjonarnych czy bilbordy na ulicach. Dzisiaj świat należy do digital marketingu.

Jak wynika z najnowszego raportu z badania IAB Polska/PwC AdEx, wartość samego rynku reklamowego online osiągnęła ponad 4,7 mld zł w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2022 r. Czy na tak wielkim rynku, który jest wypełniony wielkimi agencjami międzynarodowymi czy potężnymi graczami z Polski, jest jeszcze miejsce dla nowych graczy? Okazuje się, że tak. Ku zaskoczeniu wielu, na rynek wkracza agencja reklamowa znanej aktorki i influencerki - Klaudii Halejcio.

„Pomysł na agencję reklamową wziął się tak naprawdę z mojej aktywności w social media. Od lat współpracuję z wieloma markami, agencjami, wydawcami” - opowiada Klaudia Halajecio. „Od lat sama opracowuję całe zlecenie, które dostaję. Wszyscy myślą, że marki dają mi szczegółowy scenariusz, określają dokładnie, jak ma wyglądać post czy stories z promocją produktu, gdzie mam zrobić zdjęcia itp. Tak jednak nie jest. Dostaję wytyczne, czego oczekuje marka, co ma się pojawić, co nie i dopiero sama tworzę cały kontent. Chcę, żeby te reklamy były inne, zabawne, wciągające. Możesz wejść w interakcję z odbiorcą, możesz naprawdę wpłynąć na to, że kupi twój produkt, a nie konkurencji” - dodaje.

Klaudia Halejcio postanowiła założyć własną agencję reklamową, jednak nie zamierza działać sama. Zaangażowała zespół specjalistów, którzy mają skutecznie obsługiwać ruch online i osiągać wyniki sprzedaży oczekiwane przez klienta. By zbudować skuteczny digital marketing pozyskała skutecznych marketingowców od tzw. content marketingu i social media.

Z social media powiązana jest stale rozwijająca się gałąź marketingu afiliacyjnego, który zyskuje coraz większe uznanie na rynku. Przekłada się na wyniki sprzedaży, bo trafia on bezpośrednio do grupy docelowej i uwiarygadnia markę. Nierozerwalnie z nim są związane kampanie mailingowe i tzw. kampanie display. Wbrew pozorom to właśnie dzięki tym metodom klienci osiągają najlepsze rezultaty.

To głównie na tych działaniach będzie skupiała się agencja Klaudii Halejcio.

Maksymalizacji zysków klientów mają sprzyjać nie tylko doświadczone osoby, ale także zaawansowane narzędzia, pozwalające na szybkie reagowanie i optymalizowanie budżetów reklamowych. Kampanie mailingowe pozwalają na uzyskanie wysokiej efektywności, czyli tzw. konwersji leadów. Zleceniodawcy mają otrzymać kontakt do osoby bezpośrednio zainteresowanej zakupem produktu, wpisującej się w profil docelowego klienta. Takie efekty są pozyskiwane dzięki własnym bazom, zgromadzonym przez lata przez podwykonawców agencji Klaudii Halejcio oraz jej wspólnika - narzeczonego Oskara Wojciechowskiego.

„Zdecydowaliśmy się z Oskarem połączyć wiedzę i doświadczenie. Oskar od lat działa w branży, skupiając się na kampaniach mailingowych i display. Ma dostęp do bazy danych obejmującej ponad 10 milionów unikatowych kontaktów, które zgromadził samodzielnie i z pomocą współpracujących wydawców. Pozwala nam to na realizację kampanii mailingowych dla wielu branż. Dzisiaj prowadzimy mailingi dla branży motoryzacyjnej, deweloperskiej, modowej czy marketów budowlanych. Jesteśmy w stanie przygotować kampanie dla każdej branży.” - zapewnia Klaudia Halejcio.

Agencja oferuje nie tylko realizację kampanii mailingowej czy display, ale również ich kompleksowe opracowanie - projektowanie kreacji, efektywne wdrożenie, analiza targetu i wyników na potrzeby przyszłych działań. Zweryfikowane bazy danych, atrakcyjne stawki oraz wysoki współczynnik konwersji przykuwają uwagę branży.

Sama agencja zapewnia, że nie ogranicza swoich usług do polskiego rynku. Ma o wiele większe ambicje i możliwości pozwalające na realizacje kampanii w innych krajach Europy. Ostatnio podejmowała współpracę z klientami z Czech, Węgier, Chorwacji czy Hiszpanii, korzystając z sieci afiliacyjnych.

Klaudia Halejcio zapewnia, że swoim klientom dostarczy najlepsze i najskuteczniejsze techniki marketingu, które przełożą się na finalne wyniki sprzedaży.

Pozostaje nam tylko czekać, jak na trudnym, polskim rynku marketingowym odnajdzie się agencja Klaudii Halejcio.

Więcej informacji na temat agencji znajdziesz tutaj.

Źródło informacji: Klaudiahalejcio.pl

Źródło informacji: Klaudiahalejcio.pl

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

PAP Mediaroom – Materiały partnerskie i zlecone