O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Materiał partnerski

Blokees na targach zabawek Toy Fair New York 2025: światowe premiery nowy produktów z serii o Minionkach

PR Newswire/Blokees
PR Newswire/Blokees

SZANGHAJ, 3 marca 2025 r. /PRNewswire/ -- W marcu, niedługo po styczniowym udziale w targach Spielwarenmesse International Toy Fair w Norymberdze, chiński producent zabawek Blokees specjalizujący się w produkcji figurek do składania wykonał kolejny ważny krok do przodu, prezentując swoje najnowsze produkty podczas targów zabawek Toy Fair New York 2025. Na tegorocznych targach w Nowym Jorku Blokees zorganizował światową premierę pierwszej edycji serii Minion Magic na podstawie serii o Minionkach, a wśród nowych produktów znalazła się druga edycja serii Sesame Street Friends Magic (Ulica Sezamkowa). Ponadto Blokees przyciąga fanów do swojego stoiska dzięki innym popularnym figurkom do składania opartym o międzynarodowe marki, takie jak Ultraman, Transformers i Hero Infinity.
 

Główną atrakcją targów w Nowym Jorku jest nowy produkt Blokees - Blokees Minions Magical Series: Jelly Factory. Seria obejmuje cztery popularne Minionki - Boba, Otto, Stuarta i Kevina - z ekskluzywnymi akcesoriami i w wyjątkowych sytuacjach, na przykład z Bobem ze słoikiem dżemu na głowie i Otto niosącym owoce. Produkt odtwarza zabawną fabrykę dżemu, która oferuje moc radości.

Podczas Comic Con w Singapurze w grudniu 2024 r. firma Blokees zdobyła zainteresowanie, pokazując figurki z Ulicy Sezamkowej Sesame Street Partners Magical Series 01-04. Korzystając z tej pozytywnej atmosfery, spółka postanowiła powiększyć serię produktów na podstawie postaci z Ulicy Sezamkowej na targach Toy Fair New York, dodając cztery dodatkowe uwielbiane postacie: Erniego, Berta, Oskara i Liczyhrabię. Dodatkowo, Blokees zademonstrował na targach Toy Fair wyjątkową nową zabawkę - chromowanego Bumblebee, który przyciągnął sporo uwagi ze względu na zastosowanie unikalnej techniki galwanizacji i szczegółowość wykonania.
 

Sukces firmy Blokees wynika z wielu lat działań badawczo-rozwojowych. Spółka ciągle wdraża innowacje w takich obszarach, jak system gry, technologia produkcji i procesy produkcyjne, tworząc charakterystyczną grupę produktów przy udziale ponad 500 patentów. Jednocześnie Blokees zachęca fanów z całego świata do angażowania się w społeczność BFC (twórców figurek Blokees), w której można wyrażać siebie poprzez tworzenie fanowskich figurek. Przy coraz szybszej ekspansji na świecie, społeczność BFC stanie się międzynarodowym domem dla wielu twórców.

Dzięki ogromnemu potencjałowi badawczo-rozwojowemu i innowacyjnym produktom, Blokees z powodzeniem realizuje swoją strategię „Uniwersalnej atrakcyjności, względnej stałości kosztów i globalnej promocji”. Od Comic Con w Singapurze, poprzez targi Spielwarenmesse International Toy Fair, po Toy Fair New York, firma Blokees systematycznie zyskuje międzynarodowy wymiar popularności.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2631188/image_5032250_18570029.jpg 
 

Źródło: Blokees
 

Źródło informacji: PR Newswire
 

PR Newswire
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Zobacz także

  • W połowie maja Tallinn będzie gospodarzem międzynarodowych targów technologii obronnych i bezpieczeństwa. Fot. PGZ (zdjęcie ilustracyjne)

    Polska wśród uczestników targów przemysłu obronnego państw regionu Morza Bałtyckiego

  • Najstarsze w Polsce targi pojazdów zabytkowych. Fot. PAP/Rafał Guz

    Targi pojazdów zabytkowych w Warszawie [NASZE WIDEO]

  • PR Newswire/Changhong

    Targi AWE 2025: marka Changhong przedstawia urządzenia gospodarstwa domowego wykorzystujące sztuczną inteligencję, kładąc podwaliny pod rozwój marki

  • a zdjęciu z drona spalone stoiska handlowe na Bazarze Różyckiego w Warszawie, fot. PAP/Leszek Szymański

    Warszawa. Pożar na Bazarze Różyckiego. Trwają czynności z udziałem biegłego

Serwisy ogólnodostępne PAP