Mastercard i Xsolla wzbogacają doświadczenia graczy, wprowadzając płatności za pomocą punktów (Pay with Points) w Polsce

2024-12-13 09:05 aktualizacja: 2024-12-13, 09:08
Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla
Obsługiwana za pomocą rozwiązań Mastercard do wymiany punktów opcja Xsolla Pay with Points będzie dostępna dla posiadaczy kart Mastercard z Alior Banku.

LOS ANGELES i PURCHASE (Nowy Jork) oraz WARSZAWA (Polska)--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, oraz Mastercard nawiązują partnerstwo tym razem w Polsce, po raz pierwszy oferując wspólne rozwiązanie na rzecz klientów Alior Banku. Posiadacze kart Mastercard z Alior Banku mogą teraz wykorzystać swoje punkty z programu lojalnościowego na zakupy dokonywane w grach bezpośrednio w rozwiązaniu Xsolla Pay Station. Dzięki wykorzystaniu cyfrowego narzędzia Mastercard do wymiany punktów integracja ta umożliwi graczom proste i bezpieczne dokonywanie płatności za pomocą punktów zgromadzonych w programie lojalnościowym.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20241211855827/pl/

Sektor gier rozwija się w szybkim tempie, a liczba graczy na całym świecie co roku bije kolejne rekordy. Niemniej jednak obszar płatności w ramach gier nadal wymaga znacznych usprawnień. Ponad 40% konsumentów wskazuje, że potrzebuje pomocy w zakresie zakupu walut obsługiwanych w grach, a ponad 30% uważa, że zakupy w grach internetowych są zbyt czasochłonne [1].

Rozwiązanie Xsolla Pay with Points przyczynia się do wyeliminowania tego problemu, zapewniając proste narzędzie w pełni zintegrowane w ramach spersonalizowanego etapu finalizacji transakcji w Xsolla Pay Station. Punkty lojalnościowe zdobywane za korzystanie z karty kredytowej Mastercard podczas codziennych zakupów klienci Alior Banku mogą następnie wykorzystać do zakupu ulubionej gry, jej elementów oraz wirtualnych walut bez konieczności opuszczania platformy gamingowej. Teraz, jeśli gracz z Polski zechce zakupić grę online i zapłacić za nią kartą Mastercard, będzie mógł wykorzystać swoje punkty w ramach prostego i przyjaznego dla użytkownika etapu finalizacji transakcji, który jest mniej czasochłonny, a tym samym łatwiejszy w użytkowaniu.

Kilka słów od dostawców rozwiązania

„Współpraca z Alior Bankiem i Mastercard stanowi wyraz istotnych innowacji pod względem łączenia usług finansowych z rynkiem gier. Dzięki umożliwieniu graczom wykorzystania punktów lojalnościowych do zakupów dokonywanych w ramach gry zapewniamy im dogodne i satysfakcjonujące doświadczenie, zwiększające korzyści zarówno w zakresie codziennych transakcji, jak i w sektorze gier” - powiedział Anton Zelenin, dyrektor ds. produktu z działu technologii finansowych Xsolla.

„Dzięki współpracy z Mastercard i Alior Bankiem w zakresie rozwiązania Pay with Points możemy zaoferować graczom prosty i bezpieczny sposób wykorzystania punktów lojalnościowych bezpośrednio w ulubionej grze. Teraz konsumenci mogą wykorzystać punkty zdobyte w ramach codziennych transakcji do zakupów cyfrowych elementów i towarów wirtualnych w grach, aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić ich przebieg” - powiedział Berkley Egenes, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Xsolla. - Naszym celem jest zapewnienie wszystkim użytkownikom równego dostępu i jednakowych możliwości, a ta integracja w Polsce stanowi doskonały przykład tego, co można zaoferować graczom i twórcom z całego świata”.

„Mastercard integruje technologie i rozwiązania w codziennym życiu, a możliwość wykorzystywania punktów lojalnościowych to tylko jeden z wielu wspaniałych przykładów tych starań. Współpraca z Xsolla i Alior Bankiem stanowi wyraz branżowego partnerstwa, które pragniemy upowszechnić w całym światowym ekosystemie gier, aby umożliwić bezpieczne i proste płatności oraz zapewnić wartość dodaną, dzięki której ludzie będą mogli oddawać się swoim pasjom” - powiedział Scott Abrahams, wiceprezes wykonawczy ds. globalnych partnerstw w Mastercard, odnosząc się do tej nowej inicjatywy.

„To rozwiązanie wyznacza kolejny krok na drodze do kształtowania wartościowych doświadczeń łączących przyjemność z codziennymi korzyściami. Gry odgrywają istotną rolę w życiu wielu z naszych klientów, dlatego bardzo się cieszymy, że możemy wesprzeć ich w realizowaniu swoich pasji, oferując nowy sposób wykorzystania zgromadzonych punktów lojalnościowych. Dzięki temu codzienne czynności, takie jak zakupy, mogą pomagać im w pokonywaniu kolejnych etapów rozgrywek” - powiedział Mateusz Tomczak, menedżer ds. Rozwoju Produktów w Alior Banku.

Więcej informacji na temat rozwiązania Pay with Points od Xsolla można znaleźć na stronie xsolla.pro/pwp1. Więcej informacji na temat rozwiązań Mastercard pozwalających na wykorzystywanie zgromadzonych punktów lojalnościowych można znaleźć tutaj.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYoi inne. Aby uzyskać dodatkowe informacje i dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę xsolla.com

Mastercard

Mastercard napędza gospodarki i wspiera mieszkańców ponad 200 krajów i terytoriów świata. Razem z klientami firma kształtuje zrównoważoną gospodarkę, w której każdy może pomyślnie się rozwijać. Firma obsługuje szeroki wachlarz cyfrowych opcji płatniczych, zapewniając bezpieczeństwo, łatwość, inteligentny przebieg i dostępność transakcji. Jej technologie i innowacje, partnerstwa i sieci łączą siły, by dostarczać klientom unikatowy zestaw produktów i usług pomagających osobom prywatnym, przedsiębiorstwom oraz rządom w osiąganiu pełni ich potencjału. www.mastercard.com

Alior Bank

Alior Bank to jeden z najszybciej rozwijających się banków oferujących pełen zakres usług w Polsce. Bank rozpoczął działalność w 2008 roku jako nowy rodzaj banku łączący tradycyjną bankowość z innowacyjnymi produktami. Obecnie zatrudnia ponad 7000 osób. Produkty i usługi Alior Banku oraz jakość świadczonej przez niego obsługi zyskały mu ponad 4,5 mln klientów. Bank obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, zarówno online, jak i za pośrednictwem 176 oddziałów i 336 placówek partnerskich. www.aliorbank.pl

[1] Autorskie badanie Mastercard dotyczące profili graczy i ich nastawienia do płatności, I kw. 2022

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241211855827/pl/

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Xsolla

Derrick Stembridge

Dyrektor ds. Public Relations

e-mail: d.stembridge@xsolla.com

Mastercard

Anna Marciniak

Dyrektor ds. komunikacji

e-mail: anna.marciniak@mastercard.com

Louise Peace

Dyrektor ds. komunikacji

e-mail: louise.peace@mastercard.com

Alior Bank

Paweł Bednarz

Dyrektor ds. Public Relations

e-mail: pawel.bednarz@alior.pl

Źródło informacji: Business Wire

Źródło informacji: Business Wire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

PAP Mediaroom – Materiały partnerskie i zlecone