LONDYN, 8 stycznia 2025 r. /PRNewswire/ -- W 2024 r. firma Morphy Richards weszła na ścieżkę transformacji, stawiając na tworzenie innowacyjnych produktów podnoszących komfort codziennego życia. Szczególnie dużym osiągnięciem w minionym roku było wprowadzenie do sprzedaży pierwszego na świecie certyfikowanego przenośnego klimatyzatora. Urządzenie szybko spotkało się z zainteresowaniem na stronie crowdfundingowej Kickstarter, przynosząc ze sprzedaży blisko milion dolarów. Rewolucyjny produkt przyciągnął uwagę uczestników targów IFA, na których otrzymał szereg nagród w kategoriach designu i innowacyjności, wzbudzając zainteresowanie potencjalnych partnerów handlowych z Europy, Japonii i Korei Południowej.
Rozszerzanie międzynarodowej współpracy
Obok wprowadzenia innowacji produktowych Morphy Richards udało się pozyskać umowy dystrybucyjne na wyłączność w ponad dziesięciu państwach i regionach, w tym w Rosji, Polsce, Bułgarii, Wietnamie, Singapurze i Ameryce Środkowej.
Komentarz dystrybutora w Wietnamie; „Wietnam to strategicznie ważny rynek w Azji Południowo-Wschodniej o dużym wpływie na region. Wskutek naszej współpracy z Morphy Richards konsumenci w Wietnamie zyskają dostęp do wysokiej jakości innowacyjnych produktów, które podniosą komfort ich życia”.
Wypowiedź dystrybutora w Rosji: „Jesteśmy zachwyceni współpracą z Morphy Richards, marką znaną z wyjątkowej jakości produktów, doskonałego designu oraz skutecznych strategii marketingowych na międzynarodowym rynku małych urządzeń AGD. Liczymy na to, że Morphy Richards wprowadzi powiew innowacji i stylistycznej świeżości do rosyjskich kuchni, salonów i innych przestrzeni, podnosząc komfort codziennego życia”.
Nowa sieć dystrybucyjna pozwoli Morphy Richards uruchomić lokalną sprzedaż na początku 2025 r., dzięki czemu zarówno tradycyjne, jak i innowacyjne produkty trafią do szerszego grona odbiorców.
Imponująca obecność na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu
Jednym z kulminacyjnych punktów roku była obecność Morphy Richards na olimpiadzie w Paryżu. Jej nowoczesne przenośne klimatyzatory zapewniały komfort sportowcom w wiosce olimpijskiej i były przez nich powszechnie chwalone.
Plany na rok 2025
W 2025 r. marka Morphy Richards zamierza skupić się na rozwoju w segmencie oczyszczaczy powietrza, jednocześnie pracując nad nowymi kategoriami produktowymi poprzez wykorzystanie wiedzy technologicznej i potencjału produkcyjnego z myślą o jeszcze bardziej przełomowych innowacjach.
W nowym roku Morphy Richards będzie stawiać na konsekwentny wzrost napędzany energicznymi i zdeterminowanymi działaniami w obszarze ekspansji rynkowej i rozwoju marki.
Źródło: Morphy Richards
Źródło informacji: PR Newswire
Źródło informacji: PR Newswire