Nowy wygląd, przydatne funkcje i jeszcze lepsza personalizacja pozwalają wygodnie i szybko korzystać z bankowości mobilnej.
Nowe funkcje
Cyfryzacja jest ważną częścią strategii banku. Dlatego Santander Bank Polska systematycznie wprowadza kolejne produkty i rozwiązania. Nowa aplikacja Santander mobile umożliwia klientom samodzielną personalizację oraz wygodne i szybkie korzystanie z bankowości mobilnej.
Personalizacja - klient decyduje, jak ma wyglądać pulpit jego aplikacji - dostosowuje go do swoich potrzeb i preferencji. Możliwe jest np. powitanie własnym imieniem, wybór języka, wybór zdjęcia, tapety czy dopasowanie skrótów widocznych na ekranie.
Finanse pod kontrolą - klient indywidualny w każdej chwili może sprawdzić, czy i ile zapłaci w danym miesiącu za konto Santander i kartę Dopasowaną. W Poradniku cenowym znajdzie informację, ile brakuje, aby opłata miesięczna za prowadzenie konta Santander i kartę wynosiła 0 zł.
Bezpieczeństwo - domyślną formą potwierdzania transakcji internetowych jest mobilna autoryzacja. Przelewy i logowanie w aplikacji i bankowości internetowej można potwierdzić odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy lub PIN-em.
Nowo wprowadzony tryb dyskretny sprawi, że dzięki podwójnemu kliknięciu w logotyp wydatki i stan konta nie będą widoczne na pulpicie. Dostęp do tych informacji będzie ograniczony dla innych osób np. w zatłoczonych miejscach publicznych.
Płatności mobilne - w nowej aplikacji można sprawdzić numer karty oraz kod CVV2/CVC2. Dzięki temu można robić transakcje internetowe bez konieczności posiadania plastikowej karty. Dodatkowo opcja ostatnich odbiorców ułatwia i przyspiesza przelewy.
Klienci, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i korzystają z bankowości internetowej mogą płacić BLIKiem.
W aplikacji dla klientów indywidualnych dostępna jest funkcja szacowania śladu węglowego na podstawie wydatków kartami płatniczymi. Ślad węglowy szacowany jest w oparciu o kategorie wydatków pogrupowane wg kodu MCC (Merchant Category Code) np. transport, dom, supermarkety i zakupy codzienne. Funkcje szacowania śladu węglowego można wyłączyć w aplikacji. W tej funkcji klienci będą mogli także korzystać z porad, jak zmieniać codzienne nawyki na bardziej ekologiczne.
Jak zacząć korzystać z nowej aplikacji?
Aplikacja Santander mobile jest dostępna od początku września, a korzysta z niej już prawie 2,3 mln osób. Poprzednia wersja aplikacji będzie dostępna do 2 października. Po tym terminie nie będzie już można z niej skorzystać, dostępna będzie tylko nowa wersja Santander mobile.
Aplikację Santander mobile można pobrać ze sklepów Google Play lub App Store.
Źródło informacji: Santander Bank Polska
Źródło informacji: Santander Bank Polska