SHEIN Cloud Car: moda dostępna dla wszystkich

2024-11-08 10:10 aktualizacja: 2024-11-08, 10:10
SHEIN (1)
SHEIN (1)
SHEIN, globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle, zakończył trasę swojego mobilnego showroomu Cloud Car, który podróżował po Polsce, odwiedzając wybrane miasta. SHEIN Cloud Car ruszył w podróż 21 października, zaczynając od Warszawy, a 6 listopada zakończył swoją trasę w Katowicach. W trakcie tej podróży klienci mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami, akcesoriami i kosmetykami dostępnymi w ofercie marki.

W ciągu kilku tygodni SHEIN Cloud Car odwiedził Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Zabrze i Katowice, przyciągając zainteresowanie ponad 15 tysięcy osób. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szerokim portfolio produktów SHEIN, które obejmuje ubrania, akcesoria, artykuły z kategorii Home&Living oraz kosmetyki marki SHEGLAM dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów.

„Projekt SHEIN Cloud Car miał na celu dotarcie do naszych klientów w Polsce, oferując im możliwość lepszego poznania marki oraz naszego unikalnego modelu biznesowego >>on demand<< opartego na zamówieniach na żądanie. Cieszymy się z przyjęcia, z jakim spotkał się mobilny showroom i jesteśmy zadowoleni z osiągniętych rezultatów” - wyjaśnia Jolanta Stryjczak, dyrektor public relations SHEIN w Polsce.

Trasa Cloud Car spotkała się z dużym zainteresowaniem odwiedzających, co świadczy o rosnącej popularności marki na polskim rynku. Mobilny showroom przyciągnął uwagę szczególnie młodszej grupy odbiorców (Gen Z), którzy najchętniej dokonują zakupów poprzez aplikację SHEIN. Na wydarzeniu pojawili się również konsumenci w przedziale wiekowym 40+, zainteresowani modą dla kobiet i dla mężczyzn.

Centrum logistyczne obsługujące Europę oraz biuro SHEIN znajdują się niedaleko Wrocławia, w województwie dolnośląskim, gdzie marka stworzyła miejsca pracy dla kilku tysięcy osób i aktywnie wspiera projekty charytatywne i humanitarne w regionie Dolnego Śląska.

Źródło informacji: SHEIN

Źródło informacji: SHEIN

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

PAP Mediaroom – Materiały partnerskie i zlecone