Ważne, z kim podróżujesz. Polskie Linie Lotnicze LOT startują z nową kampanią wizerunkową

2023-09-18 16:42 aktualizacja: 2023-09-18, 16:50
PLL LOT (1)
PLL LOT (1)
• 15 września 2023 wystartowała kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”.
• Nową platformę komunikacji zrealizowała agencja GREY Group Poland.
• Kampania jest odzwierciedleniem wartości i dziedzictwa PLL LOT, a także podkreśleniem znaczenia wielopokoleniowości doświadczeń z marką.

W nowej kampanii Polskie Linii Lotnicze LOT pokazują, że lot samolotem to nie tylko przemieszczanie się pomiędzy destynacjami. To zdecydowanie coś więcej. Marka uświadamia, że to, z kim podróżujesz, ma ogromne znaczenie, gdyż linia lotnicza jest nie tylko przewoźnikiem, ale także prawdziwym towarzyszem spełniania podróżniczych marzeń.

„Premiera nowej kampanii to niezwykle ważny moment dla naszej firmy. Analizy marketingowe wskazały nam nowy kierunek rozwoju marki LOT na podstawie wartości istotnych z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Naszym celem było zbudowanie historii z perspektywy naszych klientów, zaprezentowanie marki pogodnej, angażującej emocjonalnie, dbającej o relacje z pasażerami. W kampanii chcieliśmy zaakcentować tak silną wyjątkowość doświadczeń podróżowania, aby chcieć podzielić się nią z kolejnymi pokoleniami. Marka LOT to także siła sprawcza, dzięki której nasze marzenia, czy to o lataniu, czy też o odkrywaniu świata, się urzeczywistniają. Wierzę że odbiorcy naszej kampanii poczują, jak ważne jest to, z kim się podróżuje” - komentuje Ewa Lampart, dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.

Link do wideo na kanale YouTube PLL LOT: https://youtu.be/olFsYgfyzZI

Materiały do kampanii wyreżyserował Szymon Pawlik, a za realizację odpowiada Film Produkcja. Kanwę filmu promocyjnego stanowi wielopokoleniowość doświadczeń z marką PLL LOT, wyrażona za pomocą symbolu plecaka, oznaczonego przypinkami z podróży, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. Spot podkreśla, że narodowy przewoźnik, towarzysząc pasażerom w podróży, zapewnia im to, co jest najważniejsze: komfort i bezpieczeństwo. Poza wyróżniającą się i angażującą treścią, budzącymi emocje zdjęciami Macieja Rytera, cechą charakterystyczną kampanii jest zapadająca w pamięć muzyka.

Warto podkreślić, że w spocie poza profesjonalnymi aktorami wzięli udział przedstawiciele zespołu personelu pokładowego, których na co dzień można spotkać podczas rejsów PLL LOT. W nagraniach wystąpili Dorota Żuchaj, Magdalena Boruć, Martyna Gradusiak, Emilia Szmolke oraz Natan Kubala.

„Latanie to pasja wynikająca z chęci poznawania świata oraz otwartości na inne kultury i nowych ludzi. Tworząc platformę komunikacyjną dla PLL LOT, chcieliśmy opowiedzieć o tej pasji w ciekawy i nowoczesny sposób. Było to ogromne wyzwanie produkcyjne - od logistyki po ekscytujące wybory kreatywne. Ostateczny kształt kampanii to praca wielu osób, w tym niezwykle zdolnego reżysera Szymona Pawlika, którego oko do kadrów i doskonałe wyczucie dźwięków pomogło stworzyć kampanię na miarę wyjątkowej, globalnej marki, jaką są PLL LOT. Cieszę się, że tu każdy element jest na najwyższym poziomie - od muzyki przez zdjęcia aż po grę aktorską i ostateczny montaż” - dodaje Jakub Korolczuk, dyrektor kreatywny GREY Group Poland.

GREY Group Poland przygotowała strategię i kampanię reklamową, media zaplanował i kupił Dom Mediowy Sigma BIS. Wszystkie działania zostały zrealizowane we współpracy z zespołem Biura Marketingu PLL LOT.

Platforma komunikacji umożliwi zaprezentowanie kampanii w wielu kanałach mediowych. Wykorzystano nowoczesne formaty reklamowe, które zmaksymalizują szansę na długi i świadomy kontakt konsumenta z treścią. Powstało także kilkadziesiąt różnych formatów przeznaczonych do mediów tradycyjnych, jak i digitalowych. Kampania, oprócz Polski, będzie realizowana także na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej oraz Niemiec.

PLL LOT serdecznie zaprasza do zapoznania się z materiałami promującymi kampanię.

Link do bazy grafik: https://we.tl/t-Cfj2KLI3t8

Polskie Linie Lotnicze LOT to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 12. najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.

GREY Group to międzynarodowa grupa reklamowa, będąca częścią holdingu komunikacyjnego WPP PLC. W Polsce agencja GREY istnieje od 1992 roku, a jako grupa reklamowa od czerwca 2008. W jej skład wchodzą obecnie agencje reklamowe GREY Worldwide Warszawa, Testardo Gram oraz Bates. GREY Group Poland posiada biura w Warszawie i Poznaniu. Grupa świadczy pełne spektrum usług komunikacji marketingowej dla wielu polskich i międzynarodowych marek: od strategii, przez kreację we wszystkich kanałach komunikacji, po produkcję oraz usługi Public Relations.

Zespół Działu Prasowego

Polskie Linie Lotnicze LOT

tel. +48 (22) 606 79 19

e-mail: media@lot.pl

[Link do wirtualnego Biura Prasowego]

Media społecznościowe:

Facebook
YouTube
LinkedIn
Instagram
Twitter

Źródło informacji: PLL LOT

Źródło informacji: PLL LOT

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

PAP Mediaroom – Materiały partnerskie i zlecone