W ramach współpracy, Moc Polskich Warzyw uzyskała status „Partnera Klubu PGE Projekt Warszawa”, co umożliwi wykorzystanie logo klubu w materiałach promocyjnych. Siatkarze PGE Projekt Warszawa zostali ambasadorami kampanii, a ich wizerunki pojawią się w specjalnej sesji zdjęciowej z polskimi warzywami. Efekty tej sesji będą szeroko promowane w materiałach reklamowych oraz na mediach społecznościowych. Dodatkowo, zostaną przygotowane krótkie filmy edukacyjne promujące zdrowe odżywianie, które będą dostępne na kanałach obu organizacji.
Siatkarze PGE Projekt Warszawa, jako sportowcy światowej klasy, będą inspirować swoich fanów do włączenia większej ilości warzyw do swojej diety i prowadzenia aktywnego trybu życia. Regularne posty na mediach społecznościowych klubu będą przypominać o znaczeniu warzyw w zdrowej diecie i promować aktywność fizyczną.
W poprzednich sezonach Moc Polskich Warzyw odniosła sukcesy, współpracując z ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle, 9-krotnym mistrzem kraju, 10-krotnym zdobywcą Pucharu Polski, 3-krotnym triumfatorem Superpucharu Polski i 3-krotnym zwycięzca Ligi Mistrzów. Te sukcesy sportowe świadczą o pozytywnym wpływie zdrowego odżywiania na osiągnięcia sportowe.
Kampania Moc Polskich Warzyw kontynuuje swoje działania z nowym impetem, dzięki współpracy z PGE Projekt Warszawa. Inicjatywa ta jest jednym z wielu kroków na drodze do promowania zdrowego stylu życia wśród Polaków. Wszystkie działania kampanii wspierane są przez Fundusz Promocji Owoców i Warzyw (#Fundusze Promocji). Więcej przepisów, porad i informacji na temat zdrowego odżywiania znajdziecie na stronie www.mocpolskichwarzyw.pl oraz na kanałach społecznościowych kampanii.
Moc Polskich Warzyw
Moc Polskich Warzyw to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
W lipcu 2024 r. zainaugurowano już piątą z kolei odsłonę kampanii, która z roku na rok przybiera na sile dzięki stosowaniu innowacyjnych metod i docieraniu do coraz większego grona konsumentów.
Źródło informacji: Brandmates
Źródło informacji: Brandmates