LKS Goczałkowice-Zdrój Łukasza Piszczka stawia na nowe technologie

2022-05-11 16:26 aktualizacja: 2022-05-11, 18:01
Latem 2021 roku do III-ligowca dołączył były reprezentant Polski Łukasz PiszczekFot. PAP/Andrzej Grygiel
Latem 2021 roku do III-ligowca dołączył były reprezentant Polski Łukasz PiszczekFot. PAP/Andrzej Grygiel
LKS Goczałkowice-Zdrój stawia na cyfryzacje. Klub pozyskał nowego partnera, jakim jest polski start-up technologiczny Sportigio. Dzięki współpracy klub zyskał już m.in. nową stronę internetową, a kibice mają możliwość kupienia biletów przez internet, bez potrzeby ich drukowania czy stania w kolejce.

Latem 2021 roku do III-ligowca dołączył były reprezentant Polski i wieloletni zawodnik Borussi Dortmund Łukasz Piszczek. "Dołączył do kadry występującego w III lidze LKS-u Goczałkowice-Zdrój, gdzie stawiał pierwsze kroki jako junior. Jednocześnie objął w klubie stanowisko drugiego trenera I zespołu. Gdy występował na boisku w rundzie jesiennej zespół z Goczałkowic-Zdroju nie miał sobie równych i tracił bardzo mało bramek" - podaje LKS-u Goczałkowice-Zdrój.

Współpraca z polskim start-upem technologicznym - firmą Sportigio

"Choć wiosną bez kontuzjowanego gwiazdora drużyna nie radzi sobie najlepiej pod względem sportowym, klub cały czas rozwija się pod względem organizacyjnym i marketingowym. Na uznanie zasługuje profesjonalna komunikacja i marketing klubu, a teraz fani mogą liczyć również na nowe cyfrowe możliwości, dzięki współpracy z polskim start-upem technologicznym - firmą Sportigio" - poinformował klub.

Nowa strona klubu

Jak zaznaczył, pierwsze efekty współpracy już widać. Powstała nowa strona klubowa dostępnej pod adresem goczaly.pl.

Natomiast fani zyskali możliwość kupna biletów na mecze domowe przez internet, bez potrzeby ich drukowania czy stania w kolejce do kasy. "W dalszych planach jest rozwój platformy i wdrażanie kolejnych modułów, między innymi strefy dla fanów i osobnej przestrzeni dla partnerów biznesowych klubu" - zapowiedział klub.

Kibice zyskają nowe możliwości do wspierania LKS-u

Dzięki współpracy klubu z polskich start-upem fani "będą mieli możliwość pozyskiwania najświeższych informacji oraz interakcji z klubem, również poza dniami meczowymi". "Dzięki platformie wdrażanej we współpracy z firmą Sportigio, kibice zyskają nowe możliwości do wspierania LKS-u, a klub będzie mógł dalej się rozwijać" - zapewnił klub.

"Sportowy rozwój drużyn w naszym klubie leży u podstaw i jest dla nas priorytetem, ale zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach komunikacja i obecność klubu w internecie jest równie ważna. Wielu naszych fanów jest spoza Goczałkowic, a my chcemy zapewnić im możliwość uczestnictwa w życiu klubu każdego dnia. Wierzymy, że rozwiązania wdrażane wraz ze Sportigio pozwolą nam oferować kibicom jeszcze więcej atrakcji" - mówił były reprezentant Polski Łukasz Piszczek

Sport i nowe technologie

Firma Sportigio jest polskim start-upem technologicznym założonym przez braci bliźniaków - Marcina i Mariusza Zwierzychowskich. "Młodzi przedsiębiorcy postanowili połączyć zainteresowanie sportem i nowymi technologiami, i stworzyć narzędzie dla klubów, lig i związków sportowych, pozwalające na digitalizację działalności i dywersyfikację przychodów z wykorzystaniem cyfrowych rozwiązań. W ciągu ostatnich miesięcy firma zwróciła uwagę inwestorów, pozyskując fundusze na dalszy rozwój od wieloletniego prezesa PKO Banku Polskiego Zbigniewa Jagiełły, prezesa firmy Verestro Krzysztofa Drzyzgi oraz funduszu inwestycyjnego WP2" - dodał w komunikacie klub.(PAP)

Autor: Bartłomiej Figaj

gn/