TikTok na Forum w Karpaczu: stajemy się poważnym partnerem biznesowym dla firm w Polsce

2022-09-08 15:44 aktualizacja: 2022-09-08, 15:52
 Jakub Olek. Fot. PAP/Screen print
Jakub Olek. Fot. PAP/Screen print
TikTok, mający już 1 mld użytkowników na świecie i 100 mln w Europie, jest dużym i poważnym partnerem dla działających w Polsce firm – zadeklarował Jakub Olek, szef relacji z partnerami publicznymi na Europę Środkową i Wschodnią w TikToku. Według niego, obecność TikToka na XXXI Forum Ekonomicznym w Karpaczu to ważny sygnał dla środowiska biznesowego, że firma i jej aplikacja rozrywkowa są w Polsce na stałe i że będą się rozwijać wraz z całym rynkiem.

„Podstawowym modelem biznesowym współpracy z TokTokiem jest reklama: kreatywne krótkie formy wideo” – mówił Jakub Olek, podkreślając, że TikTok to obecnie najszybciej rozwijająca się aplikacja na świecie, w tym również w Polsce.
 
Forum w Karpaczu to dla TikToka również okazja do prezentacji priorytetu w działaniach firmy, czyli kwestii zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom platformy. „Stosujemy bezwzględne społecznościowe zasady bezpieczeństwa. Prowadzimy też liczne działania moderacyjne i edukacyjne wśród użytkowników, współpracując przy tym z szeregiem partnerów rządowych czy pozarządowych” – powiedział Jakub Olek. W Polsce to m.in. współpraca z NASK-iem – w zakresie ochrony najmłodszych użytkowników aplikacji oraz pod kątem weryfikowania prawdziwości informacji.
 
XXXI edycję dorocznego Forum Ekonomicznego zorganizowano w Karpaczu w dniach 6-8 września 2022 roku.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

mj/