„Podstawowym modelem biznesowym współpracy z TokTokiem jest reklama: kreatywne krótkie formy wideo” – mówił Jakub Olek, podkreślając, że TikTok to obecnie najszybciej rozwijająca się aplikacja na świecie, w tym również w Polsce.
Forum w Karpaczu to dla TikToka również okazja do prezentacji priorytetu w działaniach firmy, czyli kwestii zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom platformy. „Stosujemy bezwzględne społecznościowe zasady bezpieczeństwa. Prowadzimy też liczne działania moderacyjne i edukacyjne wśród użytkowników, współpracując przy tym z szeregiem partnerów rządowych czy pozarządowych” – powiedział Jakub Olek. W Polsce to m.in. współpraca z NASK-iem – w zakresie ochrony najmłodszych użytkowników aplikacji oraz pod kątem weryfikowania prawdziwości informacji.
XXXI edycję dorocznego Forum Ekonomicznego zorganizowano w Karpaczu w dniach 6-8 września 2022 roku.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
mj/