Według tygodnika „Bloomberg Businessweek” Instagram już od kilku miesięcy konsultuje swój pomysł z wybranymi twórcami internetowymi, chociaż żaden z nich nie miał dostępu do pełnej wersji tworzonej aplikacji. Informacje te potwierdza w swoim biuletynie Lia Haberman, która uczy marketingu społecznościowego i influencerskiego na Uniwersytecie Kalifornijskim.
Wykładowczyni opublikowała na Twitterze zrzut ekranu wczesnej wersji nowej aplikacji. Poinformowała przy tym, że może być ona kompatybilna z konkurencyjnymi aplikacjami Twittera, w tym Mastodonem. Zdaniem Haberman nowe narzędzie zadebiutuje prawdopodobnie już pod koniec czerwca. Firma Meta Platforms na razie nie odniosła się do tych spekulacji. (PAP Life)
You spend days working on a TikTok exclusive and it gets no attention. You get a sneak peek at Instagram's new text-app and it blows up.
— Lia Haberman (@liahaberman) May 20, 2023
Posting all the headlines below to keep track of coverage
*I wasn't even going to lead my newsletter with this 😅 pic.twitter.com/QIdLwDANsq
mj/