"Niedługo ogłosimy przetarg na wykonawcę programu lojalnościowego. Myślę, że będzie to w wakacje" - powiedział wiceprezes.
"Zweryfikowaliśmy założenia biznesowe, zoptymalizowaliśmy ten program lojalnościowy, ale decyzja kierunkowa jest taka, że go realizujemy. Mam nadzieję, że to dosyć sprawnie pójdzie i jeszcze w tym roku podpiszemy umowę i zaczniemy realizację" - dodał Gontarz.
Na początku tego roku spółka informowała, że planuje własnymi siłami wprowadzić program lojalnościowy.
W październiku ubiegłego roku PKP Intercity informowało, że założenia dla programu lojalnościowego przewidują, aby był to system, w którym pasażerowie mogliby wymieniać gromadzone punkty na tańsze przejazdy, czyli upust przy zakupie biletu, bądź na nagrody rzeczowe.
PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W 2022 r. z usług przewoźnika skorzystało prawie 60 mln pasażerów. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej "PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji" do 2030 roku spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz stacje postojowe. (PAP)
autor: Łukasz Pawłowski
mar/