Włoska ikona i światowy ambasador „Made in Italy”, nowa 500, staje się dziś symbolem odrodzenia Włoch, które odważnie patrzą w przyszłość.
Nowy Fiat 500, symbol „Made in Italy” i ożywienia gospodarczego, pojawił się na uroczystej inauguracji nowego mostu św. Jerzego w Genui, dzieła światowej sławy architekta, Renzo Piano.
Nowa 500, w pełni elektryczny samochód Grupy FCA, przejechała odległość 1067 m nowo zainaugurowanym mostem w Genui, przed jego otwarciem dla ruchu samochodowego.
Wizerunek nowej 500 „la Prima” cabrio z powiewającymi flagami Włoch i gminy Genua, to symbol odradzających się na nowo Włoch. To świadectwo tego, jak możemy wspólnie podążać ścieżką odnowy, łącząc nasze siły i umiejętności.
Podobnie jak na pożółkłych zdjęciach Fiata 500 pokonującego dystans 760 kilometrów nowo wybudowaną Autostradą Słońca (Autostrada del Sole) z północy na południe Półwyspu Apenińskiego i z powrotem, tak i teraz, Fiat 500 jest synonimem innowacji i odrodzenia, prowadzi nas drogą restartu i pozytywnie inspiruje, będąc symbolem typowo włoskiego designu i elegancji także poza granicami Włoch.
Podczas gdy to najnowsze dzieło marki Fiat reprezentuje przyszłość zrównoważonej i technologicznej mobilności, most na rzece Polcevera, zbudowany w rekordowym czasie, jest dla stolicy regionu Liguria w północnych Włoszech przykładem niezwykłego dzieła inżynieryjnego, które ma stać się nowym symbolem Genui jutra.
Źródło informacji: FCA Polska
UWAGA: Za materiał opublikowany przez Centrum Prasowe PAP odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. (Centrum Prasowe)