„WEBHealth Impact”. SOCIAL MEDIA I INFLUENCER MARKETING W EDUKACJI ZDROWOTNEJ POLAKÓW

2023-04-20 10:24 aktualizacja: 2023-04-20, 10:25
Agencja Interaktywna WellComm/ LOGO
Agencja Interaktywna WellComm/ LOGO
Codziennie setki tysięcy osób szukają w sieci informacji na temat zdrowia. Influencerzy zdrowotni mają ogromny potencjał budowania świadomości zdrowotnej Polaków i kształtowania postaw.

- Czy i jak ten potencjał jest wykorzystywany?

- Kim są polscy influencerzy zdrowotni?

- Jaki mają wpływ na świadomość zdrowotną Polaków?

- Kto i jak wykorzystuje potencjał influencer marketingu w obszarze medycyny i zdrowia?

- Lekarze i pacjenci - jak funkcjonują w mediach społecznościowych?

- Jak powinna wyglądać komunikacja zdrowotna oparta o rzetelną wiedzę medyczną w mediach społecznościowych?

Na te i inne pytania oraz wątpliwości odpowiedzą autorzy pierwszego, przekrojowego raportu o polskich influencerach zdrowotnych i komunikacji zdrowotnej w Polsce pod nazwą:

„WEBHealth Impact” - SOCIAL MEDIA I INFLUENCER MARKETING W EDUKACJI ZDROWOTNEJ POLAKÓW

Organizatorzy zapraszają na premierową prezentację raportu i debatę ekspertów z możliwością zadawania pytań 25 kwietnia 2023 o godzinie 12:00 w Centrum Nauki Kopernik (Warszawa, Wybrzeże Kościuszkowskie 20)

Wydarzenie organizowane jest w ramach VII Kongresu Patient Empowerment.

Źródło informacji: Agencja Interaktywna WellComm

Źródło informacji: Agencja Interaktywna WellComm

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

PAP Mediaroom – Materiały partnerskie i zlecone