Hisense France świętuje obfitującą w sukcesy dekadę i promuje telewizory stucalowe w ramach kampanii „Big Game, Big Screen”

2024-08-12 12:49 aktualizacja: 2024-08-12, 12:56
PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 12 sierpnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense France świętuje dziesiątą rocznicę i zwraca uwagę na atuty telewizorów stucalowych w ramach kampanii „BIG GAME, BIG SCREEN”, która prezentuje najnowsze produkty firmy zapewniające doskonałe wrażenia z oglądania na dużym ekranie.

Krajowa kampania koncentruje się na immersyjnym charakterze telewizorów stucalowych Hisense U7 ULED Mini LED, które zmienią każdy salon w centrum sportowych rozgrywek. Ma ona także na celu przekonanie francuskich konsumentów do odbiorników stucalowych za pomocą największych w branży telewizorów LED.

Od stycznia do czerwca br. sprzedaż telewizorów Hisense na rynku francuskim stanowiła 10% wolumenu sprzedanych urządzeń, co stanowi wzrost o 20,8% w skali rok do roku. Telewizory stucalowe miały największy udział w rynku, zaś wolumen sprzedaży telewizorów laserowych wzrósł o 87% w skali rok do roku.

W ramach współpracy z odpowiedzialną ekologicznie firmą transportową Caocao Mobility 50 taksówek zostało oznaczonych znakiem marki Hisense, a dzięki współpracy z Burger King miliony klientów mogą zdobyć ekscytujące nagrody w ramach ogólnokrajowego konkursu, a marka będzie widoczna w 550 restauracjach w kraju.

Od czasu utworzenia w 2014 r. Hisense France stała się jednym z kluczowych graczy wśród marek tradycyjnych. Rola sponsora mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2016 we Francji znacznie przyspieszyła jej rozwój. Sukces podkreśla dbałość Hisense o zasięg globalny, do którego spółka dąży za pośrednictwem strategicznych inicjatyw marketingowych w sporcie, obejmujących mistrzostwa świata w piłce nożnej FIFA i mistrzostwa Europy w piłce nożnej UEFA.

Oparta na czterech filarach strategia globalna Hisense skupia się na podnoszeniu pozycji marki, optymalizacji struktury przemysłowej i zobowiązania na rzecz dalszej globalnej ekspansji, przy podkreśleniu znaczenia wysoce innowacyjnej technologii oraz produktów opartych na scenariuszach, bazując na rozumieniu i reagowaniu na potrzeby konsumentów.

Hisense kontynuuje działania na rzecz zwiększenia zasięgu na rynkach globalnych, zapewniając klientom wysokiej jakości produkty i usługi, aby wspólnie tworzyć jaśniejszą przyszłość.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów stucalowych zarówno w 2023 r., jak i w I kw. 2024 r. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w przeszło 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2479686/Hisense_partnered_eco_responsible_mobility_company_Caocao_Mobility_celebrate__Big_Game.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2479687/Hisense_set_football_fan_zone_Paris_UEFA_EURO_2024.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.