Paramount Pictures wypuszcza ostatni trailer filmu „Gladiator II” z użyciem strategii reklamowej roadblock o dotychczas największym zasięgu w globalnych mediach

2024-11-18 16:08 aktualizacja: 2024-11-18, 16:08
PR Newswire/Paramount Pictures
PR Newswire/Paramount Pictures

Nowy Jork, 18 listopada 2024 r. /PRNewswire/ -- W poniedziałek, 18 listopada, Paramount zadebiutuje z ostatnim trailerem filmu „Gladiator II” z użyciem strategii reklamowej roadblock o największym w historii globalnym zasięgu w mediach, docierając jednocześnie do ponad 30 mln widzów na całym świecie za pośrednictwem kanałów telewizyjnych, kablowych, cyfrowych i platform audio.

O godzinie 21:00 EST / 18:00 PST rozpocznie się równoczesna emisja trailera w ponad 4000 sieciach, platformach cyfrowych, lokalnych stacjach telewizyjnych, stacjach hiszpańskojęzycznych i w stacjach radiowych.

Najważniejsze z nich obejmują emisję na rodzimym rynku podczas poniedziałkowych rozgrywek futbolu amerykańskiego na kanale ABC, „NCIS” na kanale CBS, „The Voice” na NBC oraz „Rescue Hi-Surf” na kanale FOX. Jeżeli chodzi o platformy cyfrowe, widzowie zyskają okazję do obejrzenia trailera w ramach „przejęcia” slotów reklamowych (takeover) na Google, Roku, Meta, TikTok, Snap i na tysiącach innych stron. Uczestniczące sieci telewizji kablowej to, m.in., Paramount Global, Disney, FOX, NBC, Univision i Warner, a sieci radiowe obejmują takie platformy jak iHeart, Cumulus, czy Townsquare.

Na rynku międzynarodowym, strategia roadblock będzie realizowana na 53 kanałach we Francji, w Niemczech, we Włoszech, na Bliskim Wschodzie, w Holandii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, na 11 kanałach w Brazylii i Meksyku, oraz na 18 kanałach w Australii, Japonii, Korei i Tajwanie.

„Gladiator II” odnotował najlepszy międzynarodowy wynik otwarcia, osiągając rekordową wartość sprzedaży na poziomie 87 mln $, obejmującą płatne pokazy przedpremierowe i sprzedaż biletów na poziomie 28 mln $ brutto na 63 rynkach w sobotę, 16 listopada. Jest to najlepszy weekend otwarcia wytwórni Paramount Pictures dla filmu z kategorii wiekowej R i najlepszy międzynarodowy wynik otwarcia dla filmu Ridleya Scotta.

W USA „Gladiator II” trafi do kin w systemach Dolby Cinema, Premium Large Formats i IMAX 22 listopada 2024 r.

Paramount Pictures przedstawia film produkcji Scott Free, Lucy Fisher / Douglas Wick w reżyserii Ridleya Scotta pt. „Gladiator II”

Streszczenie:

Film legendarnego reżysera Ridleya Scotta, „Gladiator II”, jest kontynuacją epickiej sagi władzy, intrygi i zemsty, której akcja toczy się w starożytnym Rzymie. Lucjusz (Paul Mescal), który był świadkiem śmierci otoczonego czcią bohatera Maximusa z rąk wuja, jest zmuszony do wkroczenia na arenę Koloseum po tym, jak jego dom został zajęty przez despotycznych władców, którzy rządzą Rzymem żelazną pięścią. Z wściekłością w sercu i z nadzieją na lepszą przyszłość cesarstwa, Lucjusz musi spojrzeć w przeszłość, aby znaleźć siłę i honor, by przywrócić chwałę Rzymu jego ludowi.

Producenci wykonawczy:

Walter Parkes, Laurie MacDonald, Raymond Kirk, Aidan Elliott

Produkcja:

Douglas Wick, p.g.a., Ridley Scott, p.g.a., Lucy Fisher, p.g.a., Michael Pruss, p.g.a., David Franzoni

Oparty na postaciach stworzonych przez:

Davida Franzoniego

Autorzy fabuły:

Peter Craig i David Scarpa

Scenariusz:

David Scarpa

Reżyseria:

Ridley Scott

Obsada:

Paul Mescal, Pedro Pascal, Joseph Quinn, Fred Hechinger, Lior Raz, Derek Jacobi, z udziałem Connie Nielsen i Denzela Washingtona

#GLADIATORII

Aktualne informacje na temat filmu „Gladiator II” na portalach Instagram, Facebook i TikTok.

Zdjęcia i materiały prasowe można pobrać, korzystając z poniższych linków:

https://webmaster.paramountpictures.com/us/m/rvqvkywz5k/gladiator-ii

https://www.epk.tv/view/#/campaign/gladiator-ii/

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2559944/Paramount_Pictures_Logo.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2559945/Gladiator_II.jpg

Źródło: Paramount Pictures

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

PAP Mediaroom – Materiały partnerskie i zlecone