Silna reprezentacja zwiedzających z regionu podczas tegorocznych targów ITE zwiastuje powrót koniunktury w branży turystycznej do poziomu sprzed pandemii

2024-07-30 10:05 aktualizacja: 2024-07-30, 10:07
PR Newswire/ TKS Exhibition Services Ltd
PR Newswire/ TKS Exhibition Services Ltd

HONGKONG, 30 lipca 2024 r. /PRNewswire/ -- kolejna edycja targów ITE (ITE2025), w tym 39. Edycja ITE (Leisure) i 20. Edycja ITE MICE - jedynych w Hongkongu i jednych z największych w Azji międzynarodowych targów turystycznych - odbędzie się w dniach 12-15 czerwca 2025 r. w Hong Kong Convention and Exhibition Centre (hale 1A-15).

Targi ITE obywają się co roku. W 2025 r. będzie to już 39. edycja w historii, a piąta odbywająca się fizycznie od czasu wybuchu pandemii COVID-19. Wydarzenie cieszy się renomą sprawdzonej platformy marketingowo-sprzedażowej, która ułatwia dotarcie do regionalnych i miejscowych podmiotów, jak również mieszkających w Hongkongu i innych miastach na obszarze Greater Bay Area turystów odbywających podróże samodzielnie. Na rynkach tych ma miejsce duże ożywienie.

Tegoroczna edycja ITE pobiła nowe rekordy - odbyła się na terenie pięciu hal, podczas gdy w 2023 r. potrzebne były cztery. Wydarzenie ma wysoce międzynarodowy charakter. Aż 87% wystawców pochodzi spoza regionu i z zagranicy. Na tegorocznych targach zadebiutowało 20 państw i regionów (dwie trzecie z nich spoza Azji).

Mieszkańcy Hongkongu - tworzący rynek źródłowy niejednokrotnie klasyfikowany jako trzeci największy w Azji pod względem wydatków na podróże zagraniczne - w 2023 r. odbyli 72,2 mln podróży, co stanowi 76,8% poziomu sprzed pandemii w 2019 r. W 2024 r. w trakcie pięciu dni Świąt Wielkanocnych odbyto 2,27 mln podróży (30% populacji).

ITE2024 przyciągnęły 7023 nabywców i podmiotów handlowych (wzrost o 18,4%) oraz 63 027 zwiedzających indywidualnych (wzrost o 12,7%). W targach wzięło udział o 24,8% (3,2 tys.) więcej nabywców i podmiotów handlowych, z czego 61% pochodzi z Chin kontynentalnych i obejmuje delegacje handlowe, a 39% z innych części Azji.

Warto zwrócić uwagę, że tegoroczna edycja ITE przyciągnęła więcej podmiotów handlowych i zwiedzających indywidualnych mimo częstych ulew, w tym jednej na tyle intensywnej, że wydano ostrzeżenia.

W ramach wydarzenia odbyły się spotkania Business Matching, głównie w formule „free flow”, bez wcześniejszego umawiania spotkań. W ciągu 4 dni odbyły się Sesja Networkingowa KOL, fora branżowe i prezentacje, a także wygłoszono ok. 100 wykładów i prelekcji.

Podmioty handlowe i zwiedzający indywidualni z regionu stanowili odpowiednio aż 75,2% i 85,6% wszystkich uczestników, co oznacza powrót do poziomów przedpandemijnych. Zwiedzający indywidualni to turyści odbywający podróże samodzielnie i inne osoby regularnie podróżujące. Według badania dwie trzecie osób z tej pierwszej grupy w nadchodzącym roku wyda więcej na podróże.

Powołując się na opinie wystawców, jeden z dzienników biznesowych mówi o „pewnym ochłodzeniu (procesu uwalniania popytu) w tym roku, choć wyniki pozostają idealne”. Natomiast jedna z japońskich sieci hoteli, która uczestniczy w wydarzeniach B2B i B2C, stwierdziła, że „na ten moment wyniki przechodzą nasze oczekiwania”.

Targi ITE, organizowane co roku przez spółkę TKS Exhibition Services Ltd, mogą liczyć na duże wsparcie Ministerstwa Kultury i Turystyki Republiki Ludowej Chin oraz Zarządu Turystyki Hongkongu. W celu wsparcia ożywienia w branży turystycznej targi utrzymały ceny wynajmu przestrzeni na poziomie z 2019 r., oferując zniżki za płatność z dużym wyprzedzeniem.

Treść całego artykułu: https://www.itehk.com/travelexpo/doc/press/ITE24-Closing-Jun24-en.pdf 

Strona internetowa targów: www.itehk.com

Źródło: TKS Exhibition Services Ltd

KONTAKT:

WhatsApp: +85269361271

e-mail: travel@tkshk.com 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2470539/AZ9_3190.jpg 

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.