Targi Marek Własnych w Kielcach już w listopadzie. Wystawcy zaskoczą różnorodnością produktów

2024-10-09 15:40 aktualizacja: 2024-10-09, 15:42
Targi Kielce (1)
Targi Kielce (1)
Udział w Targach Marek Własnych to solidny krok do stworzenia nowej unikatowej oferty dla konsumentów. Sprzyjać temu będzie międzynarodowy charakter wydarzenia - wystawcy, kupcy, zwiedzający przyjadą z Europy, Azji i Bliskiego Wschodu. Wstęp na wydarzenie 6 i 7 listopada w Targach Kielce bezpłatny po rejestracji.

„Szósta edycja Targów Marek Własnych jest zdecydowanie większa niż ubiegłoroczna. Zajmie dwa razy większą powierzchnię, więcej firm zaprezentuje ofertę - mówi Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce. - Zachowujemy pożądaną formułę spotkań b2b wystawca - kupiec ułożonych w terminarze, ale zapraszamy także zwiedzających z branży, m.in. hurtowników, przedstawicieli restauracji i hoteli, stacji paliw. Każdy, kto widzi potencjał dla wprowadzenia nowych produktów najwyższej jakości, znajdzie tu rozwiązania. Co więcej, targom towarzyszy szereg wydarzeń, które dostarczą najbardziej aktualną wiedzę” - podkreśla prezes Andrzej Mochoń.

Jakość produktów dla marek własnych w Kielcach

Oferta wyprodukowanych z najwyższą starannością artykułów będzie różnorodna. Zaproponują je producenci i dostawcy z Polski, Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Chin, Macedonii, Kosowa, Chorwacji, Mołdawii i Tunezji. Czechy przygotowują stoisko narodowe. Jedno z największych stoisk szykuje Krajowa Grupa Spożywcza.

Wysoką jakość kupcy i zwiedzający znajdą pośród produktów spożywczych - świeżych, mrożonych i dań gotowych, lodów, miodów, wędlin i produktów mięsnych, napojów, przekąsek i słodyczy, wyrobów mleczarskich. Na stoiskach będą także jakościowe kosmetyki, artykuły higieniczne - także dla dzieci, chemia gospodarcza, baterie, akcesoria dla zwierząt domowych. Wśród wyjątkowo oryginalnych ofert znajdą się żur, liofilizowane chipsy z kurczaka, suszone przekąski mięsne, pieluszki dla psów, plastikowa nakładka na puszkę zapewniająca bezpieczeństwo napojów, gumy do żucia bez cukru, batony owocowe i energetyczne. Będą też zdrowe alternatywy dla mięsa.

Międzynarodowa strefa kupiecka Targów Marek Własnych

W gronie kupców, którzy chcą te produkty poznawać, są eksperci m.in. z sieci Dino, Krajowej Platformy Handlowej Społem, Grupy Specjał, Chorten, Api Market, Prim Market, Gram Market. Obecni będą reprezentanci z sieci o kapitale międzynarodowym - Eurocash, do której należy m.in. Lewiatan, z azerskiego Bravo Market, z izraelskich firm Green Field Foods - specjalizującej się w imporcie i eksporcie produktów organicznych i wegańskich, oraz LF Latfood - zajmującej się importem produktów spożywczych. Udział potwierdzili także przedstawiciele sieci kosmetycznych z Włoch - Fabiano&Castaldo, z Rumunii - Caress Society, z Izraela - Proshop, z Tunezji - Bahia Laboratoire. Rejestracja do strefy nadal otwarta.

O rozwoju branży z ekspertami

„Biznesowy wymiar targów dopełni solidna dawka wiedzy - zaznacza Jakub Nogaj, menedżer projektu w Targach Kielce. - Forum Marek Własnych, organizowane z firmą Ewa-Bis Marka Marca, poruszy kluczowe tematy. Głos zabiorą przedstawiciele kadry zarządzającej cenionych firm, m.in. KPH Społem, SPS Handel, Iglotex, Dawtona Lewiatan. Główną debatę poprowadzi Robert Krzak, ceniony ekspert handlu”.

Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz konkurs Smak Jakości zorganizuje miesięcznik Rzeźnik Polski ze Stowarzyszeniem Rzeźników i Wędliniarzy RP.

„Okrągły Stół to spotkanie branżowe z udziałem specjalistów branży połączone z networkingiem. Wiedza, integracja, efektywne relacje biznesowe to nasz cel” - podkreśla Marek Bielski, wydawca miesięcznika Rzeźnik Polski.

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Rejestracja na futureprivatelabels.pl

Źródło informacji: Targi Kielce

 

Źródło informacji: Targi Kielce

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.