Xsolla wprowadza znacznie więcej rozwiązań płatniczych w Kambodży i Indonezji w celu maksymalnego zwiększenia zasięgu twórców gier na lokalnych rynkach Azji Południowo-Wschodniej

2024-10-25 16:18 aktualizacja: 2024-10-25, 16:18
Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla
Xsolla wprowadza 8 nowych lokalnych metod płatniczych w Kambodży oraz 12 nowych opcji płatniczych w Indonezji, wspierając twórców gier w staraniach na rzecz dotarcia do klientów na rozwijających się rynkach Azji Południowo-Wschodniej.

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ma przyjemność poinformować o zwiększeniu puli dostępnych rozwiązań płatniczych w Kambodży i Indonezji, zapewniając tym samym dostęp do zlokalizowanych metod płatniczych dostosowanych do specyfiki każdego regionu. Inicjatywa ta wpisuje się w szerszą strategię Xsolla realizowaną w celu wzmocnienia obecności firmy na rynkach Azji Południowo-Wschodniej oraz wspierania twórców gier w skutecznym generowaniu dochodów ze swoich gier i ich efektywnej dystrybucji na tych szybko rozwijających się rynkach.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20241024960680/pl/

W Kambodży Xsolla wprowadza osiem nowych metod płatniczych, w tym opcje bankowości internetowej i portfeli cyfrowych, dostosowane do preferencji użytkowników w kraju. To strategiczne rozszerzenie dostępnych możliwości obejmuje ponad 90% rynku płatniczego, co umożliwia niemal każdemu graczowi w Kambodży dokonywanie płatności z wykorzystaniem preferowanej metody. Przykładowo, udział systemu płatniczego Bakong KHQR opartego na kodach QR w rynku wynosi 45%, a w przypadku płatności przez Acleda Bank jest to udział na poziomie 15%. Nowe rozwiązania - takie jak Wing Money, Pi Pay i nie tylko - przyczyniające się do trwającego procesu cyfrowej transformacji kraju, w którym odsetek cyfrowych transakcji płatniczych zwiększył się o 28,7%, umożliwią twórcom gier dotarcie do niemal 2 mln graczy z Kambodży, ułatwiając płynną obsługę płatności, a tym samym zwiększenie sprzedaży.

W Indonezji Xsolla wprowadza szereg nowych metod płatniczych, aby pomóc twórcom gier w wykorzystaniu potencjału ogromnego krajowego rynku gier, który może się poszczycić liczbą ponad 185 mln graczy w społeczeństwie liczącym 275 mln obywateli. Około 80% konsumentów z Indonezji nie korzysta z rozwiązań bankowych lub nie wykorzystuje ich w wystarczającym stopniu. Niemal 80% posiada jednak smartfona, dlatego alternatywne metody płatnicze stanowią preferowaną metodę płatności w Indonezji. Dzięki integracji tych alternatywnych metod Xsolla umożliwi obsługę nawet 90% rynku, w tym za pomocą e-portfeli, których udział w rynku wynosi 39%, przelewów bankowych (27%), kart płatniczych (17%) i gotówki (11%). Pośród nowo wprowadzonych opcji płatniczych znalazły się popularne platformy, takie jak ShopeePay, Jenius i Akulaku, upraszczając graczom z Indonezji dokonywanie transakcji i przyczyniając się do zwiększenia zasięgu twórców gier na jednym z najszybciej rozwijających się rynków cyfrowych na świecie.

„Nadrzędnym elementem misji Xsolla jest wspieranie twórców gier i pomaganie im we wchodzeniu na nowe rynki. Dzięki wprowadzeniu zlokalizowanych metod płatniczych w Kambodży i Indonezji zapewniamy naszym partnerom niezbędne narzędzia, by mogli oni osiągać sukcesy w tych dynamicznych, szybko rozwijających się środowiskach gier. Rozszerzenie dostępnych możliwości stanowi element naszych nieustannych wysiłków na rzecz wspierania twórców z całego świata i pomagania im w sprostaniu wyzwaniom związanym z obsługą płatności” - powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla.

Według prognoz rynek gier w Kambodży ma osiągnąć wartość 75,21 mln USD do 2027 r., przy czym gry na urządzenia mobilne już w 2023 r. stanowiły 66% łącznych przychodów w tej dziedzinie. W Indonezji proces cyfrowej transformacji otwiera istotne możliwości dla twórców gier, głównie w drodze zlokalizowanych rozwiązań płatniczych ograniczających niedogodności i przyczyniających się do zwiększenia odsetka pomyślnych transakcji.

Więcej informacji na temat rozwiązań płatniczych Xsolla oraz sposobów wsparcia strategii zarobkowej dzięki ich wykorzystaniu w Kambodży, Indonezji i innych krajach świata można znaleźć na stronie xsolla.pro/psrw

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Aby uzyskać dodatkowe informacje i dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę xsolla.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241024960680/pl/

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

globalny dyrektor ds. Public Relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com

Źródło informacji: Business Wire

Źródło informacji: Business Wire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.