CHiQ wśród 10 najlepszych globalnych marek produktów dla inteligentnego domu

2025-01-10 08:45 aktualizacja: 2025-01-10, 08:47
PR Newswire/CHiQ
PR Newswire/CHiQ

LAS VEGAS, 9 stycznia 2025 r. /PRNewswire/ -- W dniu 8 stycznia, podczas wydarzenia odbywającego się równolegle z targami CES 2025 w Las Vegas, firma CHiQ została wyróżniona przez międzynarodową grupę medialną International Data Group (IDG) jako jedna z 10 najlepszych globalnych marek produktów dla inteligentnego domu. Wyróżnienie to podkreśla wybitne osiągnięcia CHiQ w sektorze produktów dla inteligentnego domu.

James Wu, dyrektor generalny Międzynarodowego Centrum Biznesowego Marki CHiQ, powiedział: „Znalezienie się wśród 10 najlepszych globalnych marek produktów dla inteligentnego domu jest prestiżowym potwierdzeniem wiodącej pozycji CHiQ na rynku międzynarodowym. Patrząc w przyszłość, CHiQ będzie w dalszym ciągu dążyć do zapewniania wysokiej jakości produktów i usług na całym świecie”.

Podczas targów CES firma CHiQ zaprezentowała szereg produktów opartych na sztucznej inteligencji (AI), w tym swój pierwszy telewizor oparty na AI i 100-calowy telewizor CHiQ AI Wallpaper. Oba urządzenia oferują spersonalizowane usługi za pośrednictwem zaawansowanego, inteligentnego agenta CHiQ Canghai. Firma zaprezentowała również lodówkę opartą na AI z funkcją zmniejszania głośności pracy i redukcją problemów w zakresie rozmrażania, a także klimatyzator oparty na AI, który zwiększa komfort, jednocześnie zmniejszając zużycie energii aż o 40%. Dodatkowo przedstawiono pralko-suszarkę CHiQ Ozone Supreme Care, która umożliwia wydajne pranie i błyskawiczne suszenie z zaawansowanymi funkcjami ochrony odzieży. System CHiQ Smart Home dla inteligentnego domu integruje proaktywne usługi, wydajność energetyczną, zwiększone bezpieczeństwo i technologię sztucznej inteligencji, umożliwiając użytkownikom zaoszczędzenie do 20% na rachunkach za energię.

Od momentu wejścia na rynek międzynarodowy w 2017 roku firma CHiQ wciela w życie hasło „Smart with Style” („Połączenie inteligencji i stylu”), dowodząc swojego zaangażowania w tworzenie innowacyjnych i stylowych produktów. Obecna na ten moment w ponad 40 krajach firma CHiQ oferuje zróżnicowany asortyment, w tym telewizory, lodówki, klimatyzatory i pralki.

CHiQ uatrakcyjnia swoją markę poprzez strategiczne partnerstwa ze znanymi sportowcami, takimi jak mistrz olimpijski w narciarstwie Andreas Wellinger, oraz poprzez sponsorowanie głośnych międzynarodowych wydarzeń sportowych. Udział marki w zawodach Pucharu Świata FIS w narciarstwie oraz sponsoring regionalnych drużyn sportowych i wydarzeń, w tym australijskiego St. George Illawarra Dragons, południowokoreańskiego Daegu FC i Terra Wortmann Open, znacznie zwiększyły jej globalną widoczność. Inicjatywy te wzmacniają globalną obecność CHiQ i przyczyniają się do wzrostu zainteresowania konsumentów.

W 2024 roku firma CHiQ notowała znaczne wzrosty. Sprzedaż jej produktów w Europie wzrosła o ponad 30%, w Australii o 40%, a w Indonezji aż o 55%. Na rynku malezyjskim, tajskim, filipińskim, Ameryki Łacińskiej i Bliskiego Wschodu również odnotowano znaczny wzrost przychodów.

W przyszłości CHiQ będzie nadal traktować innowacje priorytetowo, wykorzystując swoje wyjątkowe produkty i usługi do pogłębiania globalnych kontaktów z konsumentami. Celem marki jest zapoczątkowanie nowej ery inteligentnych domów i wyznaczenie nowych standardów inteligentnego stylu życia.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2594564/CHiQ.jpg

Źródło: CHiQ

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

PAP Mediaroom – Materiały partnerskie i zlecone