Debata prezesów na EKF Ubezpieczenia: nowe pokolenia klientów wymuszają zmianę naszych strategii biznesowych

2024-10-04 15:16 aktualizacja: 2024-10-04, 15:16
Fot. PAP - kadr z filmu
Fot. PAP - kadr z filmu
„Rynek ubezpieczeniowy przechodzi obecnie głęboką transformację pod wpływem klientów - zwłaszcza tych najmłodszych, którzy oczekują, że będziemy funkcjonować w sposób przypominający popularne platformy streamingowe. Nasze oferty i relacje z konsumentami mają być jasne, kompleksowe, intuicyjne. W związku z tym dotychczasowe modele biznesowe firm ubezpieczeniowych będą podlegały daleko idącym zmianom i modyfikacjom” - przekonywał Paweł Kacprzyk, prezes zarządu, Nationale-Nederlanden TU na Życie S.A.

Dobiegła końca druga edycja konferencji „EKF Ubezpieczenia: sprzedaż, innowacje, ryzyko”. 2 i 3 października w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie przedstawiciele zakładów ubezpieczeń, instytucji regulacyjno-nadzorczych, a także firm doradczych i prawnych oraz środowiska naukowego dyskutowali o najważniejszych szansach oraz wyzwaniach stojących przed polskim sektorem w najbliższych latach.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.