Projektor Hisense PX3-PRO z najlepszą oceną w teście Projector Showdown

2024-12-04 09:00 aktualizacja: 2024-12-04, 11:12
PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 3 grudnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, jedna z największych na świecie marek sprzętu AGD, RTV i elektroniki użytkowej, umocniła swoją pozycję na rynku technologii projektorów laserowych dzięki pierwszemu miejscu zajętemu przez jej rzutnik laserowy Hisense PX3-PRO TriChroma Laser Projector w prestiżowym teście Projector Showdown.

W tegorocznej - już trzeciej - edycji testu Projector Showdown rygorystycznej ocenie poddano projektory o ultrakrótkim rzucie (UST), wybierając te z nich, które najlepiej sprawdzają się w zastosowaniach domowych. Urządzenia testował panel ekspertów składający się z posiadających certyfikat ISF specjalistów od kalibracji i profesjonalnych recenzentów. Pod lupę wzięto parametry, takie jak dokładność odzwierciedlenia kolorów, kontrast, poziom czerni czy ostrość detalu.

Jury za zdecydowanego zwycięzcę uznało projektor PX3-PRO, komentując:

„Jako pionier w tym segmencie firma Hisense od zawsze produkuje najwyższej jakości projektory o ultrakrótkim rzucie, które zaliczają się do ścisłej czołówki. W tym roku można już mówić o tym, że nie tylko znajdują się czołówce, ale że są najlepsze”.

Hisense PX3-PRO to rozwinięcie wersji PX2-PRO, w którym wprowadzono istotne udoskonalenia, w tym trzykrotnie zwiększono kontrast natywny do poziomu 3000:1. Rzutnik wyświetla obraz o rozmiarze od 80 do 150 cali, zapewniając doskonałą jego jakość dzięki technologii Hisense LPU™ i potrójnemu laserowi projekcyjnemu TriChroma™. Działające w czasie rzeczywistym algorytmy Pro AI poprawiają jasność, dopasowują kontrast i eliminują szum. Projektor PX3-PRO Laser Cinema wyświetla obraz o jasności 3000 lumenów ANSI w technologii Dolby Vision przy współczynniku odświeżania na poziomie do HSR240, zapewniając płynność w grach komputerowych. Dzięki dużej głębi, wychwytywaniu subtelnych niuansów i wyjątkowo jasnym obrazie urządzenie idealnie sprawdza się zarówno w jasnych, jak i ciemnych pomieszczeniach.

Dzięki wyjątkowym walorom i wszechstronności na imponującym - trzecim - miejscu znalazł się również Hisense PL2 Laser Cinema. Projektor ten nawiązał rywalizację z droższą konkurencją w technologii trójlaserowej, wyróżniając się doskonałym standardowym zakresem dynamicznym SDR oraz zajmując drugie miejsce w kategorii wysokiego zakresu dynamicznego HDR. Według jury PL2 okazał się lepszy od projektorów kosztujących nawet dwa razy więcej.

Urządzenia te stanowią przełom na rynku rozważań z kategorii rozrywki domowej, a przyznane im wyróżnienia potwierdzają determinację Hisense w tworzeniu wysokiej jakości innowacji na różnych półkach cenowych. Oba modele wnoszą nową jakość w dziedzinie projektorów o ultrakrótkim rzucie, dostarczając widzom i graczom niezrównanych wrażeń.

Zarówno PX3-PRO, jak i PL2 są już dostępne w sprzedaży na całym świecie.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką sprzętu RTV i AGD oraz elektroniki użytkowej. W rankingu firmy analitycznej Omdia w roku 2023 r. i I kw. 2024 r. Hisense zajęła drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów, zajmując czołową pozycję w segmencie telewizorów 100-calowych. Dzięki dynamicznemu rozwojowi firma obecna jest już w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie RTV i AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2569747/Hisense_PX3_PRO_TriChroma_Laser_Projector_secured_top_spot_Prestigious_Projector.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2569748/Hisense_PL2_Laser_Cinema_excelled_Standard_Dynamic_Range__SDR__ranked.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

PAP Mediaroom – Materiały partnerskie i zlecone