W III kwartale 2024 r. Hisense zajął drugie miejsce na świecie na rynku telewizorów wysokiej klasy

2024-12-02 14:55 aktualizacja: 2024-12-02, 15:00
PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 2 grudnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa marka na rynku elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, zbiera owoce swojej strategii w zakresie telewizorów wysokiej klasy, zajmując drugie miejsce z udziałem w rynku globalnym telewizorów wysokiej klasy wynoszącym trzy czwarte oraz pierwsze miejsce w Chinach. Wynik ten opiera się na nowych danych z czołowego międzynarodowego instytutu badań rynku Counterpoint Research.

W III kwartale cały globalny rynek telewizorów wysokiej klasy odnotował historyczny wzrost o 51% w skali rok do roku. Wolumen dostaw telewizorów Mini LED zarejestrował imponujący wzrost o 102% w skali rok do roku, przekraczając wolumen dostaw telewizorów OLED. Wolumen dostaw telewizorów również zwiększył się o ponad 50%, a kwartalny wolumen dostaw po raz pierwszy przekroczył 4 miliony sztuk.

Hisense jest liderem chińskich marek dzięki udanej strategii w zakresie telewizorów premium. Oprócz tego firma zasila zagraniczny rynek telewizorów wysokiej klasy ekskluzywnymi telewizorami laserowymi w zakresie cenowym 3000 $ – 5000 $. Ogłoszone w tym roku uzyskanie certyfikatu Xbox dodatkowo potwierdza możliwości techniczne i konkurencyjność firmy Hisense, która dysponuje liniami produktów wysokiej klasy.

Firma Hisense, która zajmuje pierwsze miejsce na rynku telewizorów stucalowych, wyznacza trendy, jeśli chodzi o telewizory z dużym ekranem, dodatkowo wzbogacając doświadczenia konsumentów. W ramach współpracy z przełomową grą „Black Myth: Wukong” Hisense zapewnia graczom immersyjne wrażenia jako oficjalny partner telewizyjny dostarczający specjalnie dostosowane tryby gamingowe. W efekcie od stycznia do września sprzedaż telewizorów stucalowych i większych przez firmę Hisense zajmowała pierwsze miejsce w branży w około 20 krajach, w tym w Japonii, Niemczech, we Włoszech, w Wielkiej Brytanii, we Francji i w Hiszpanii.

Ponadto firma Hisense znacznie zwiększyła widoczność marki i rozpoznawalność jej technologii oraz wzmocniła pozycję produktów dzięki sponsoringowi globalnych wydarzeń sportowych w ramach partnerstwa z turniejem FIFA Club World Cup 2025™. Technologia AI zastosowana w telewizorach umożliwia użytkownikom udział w niezwykłej wizualnej uczcie w jakości HD, zapewniając bogate w treści informacje o wydarzeniach sportowych.

Hisense zajmuje czołowe miejsce, jeśli chodzi o innowacje w zakresie wykorzystania technologii AI w telewizorach, wspierając spersonalizowane treści i interakcje oparte na rozwiązaniach inteligentnych oraz przewodząc w tworzeniu nowych trendów z myślą o kształtowaniu przyszłości inteligentnej rozrywki domowej.

Hisense

Hisense to wiodąca globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Hisense zajęła w rankingu Omdia drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów, a w 2023 r. i pierwszym półroczu 2024 była liderem w segmencie telewizorów 100-calowych. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa w ponad 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2569745/Hisense_continues_explore_innovation_AI_TV.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

PAP Mediaroom – Materiały partnerskie i zlecone