O PAP.pl

PAP.pl to portal PAP - największej agencji informacyjnej w Polsce, która zbiera, opracowuje i przekazuje obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i zagranicy. W portalu użytkownik może przeczytać wybór najważniejszych depesz, wzbogaconych o zdjęcia i wideo.

Materiał partnerski

Xsolla Offerwall zwiększa możliwości czerpania dochodów z gier i przyczynia się do zaangażowania graczy niedokonujących opłat

Rozwiązanie umożliwia udział w dochodach i zapewnianie pozytywnych doświadczeń graczom w celu czerpania dochodów z ich aktywności i wykorzystywania reklam.

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ogłasza uruchomienie Xsolla Offerwall - dynamicznego rozwiązania przyczyniającego się do zwiększenia możliwości czerpania dochodów z gier i zaangażowania graczy. Jednym z najpoważniejszych wyzwań, z jakimi mierzą się twórcy gier, jest znalezienie sposobów czerpania dochodów z aktywności graczy, którzy nie dokonują zakupów w aplikacji. Xsolla Offerwall wspiera twórców, umożliwiając opracowanie wyważonej strategii dochodowej, która pozwala graczom zdobywać wirtualne nagrody w zamian za wykonanie zadań lub działań zaprezentowanych przez reklamodawców, co przyczynia się do zwiększenia zaangażowania oraz wzrostu dochodów.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250304564279/pl/.

Xsolla Offerwall wyróżnia się jako unikatowe rozwiązanie w branży oferujące twórcom i wydawcom nawet 90% udział w dochodach, co znacznie wykracza poza typowy w branży poziom rzędu 30-60%. Ten hojny model zapewnia twórcom możliwości maksymalnego czerpania dochodów przy zachowaniu elastyczności globalnych strategii dochodowych.

Twórcy mogą łatwo zintegrować rozwiązanie Xsolla Offerwall w istniejących grach, zyskując następujące korzyści:

  • Zwiększone zaangażowanie graczy - angażowanie graczy za pomocą różnorodnych zadań, w tym w odniesieniu do kosztu instalacji (CPI), kosztu zaangażowania (CPE), kosztu pozyskania (CPA) i kosztu pojedynczego kliknięcia (CPC).
  • Szerszy zakres możliwości czerpania dochodów i większy zasięg - dzięki zapewnieniu misji i nagród atrakcyjnych dla globalnych odbiorców twórcy gier mogą czerpać dochody z niezagospodarowanych dotąd rynków i zwiększyć efektywność swojej działalności.
  • Poprawa sposobu uwierzytelniania użytkowników z korzyścią w postaci lepszych efektów - uwierzytelnianie użytkowników za pomocą wiadomości SMS umożliwia poprawę jakości ruchu sieciowego i zapobiega oszustwom przed finalizacją oferty. Pozwala to na zabezpieczenie transakcji i zapewnienie bezproblemowego doświadczenia dla graczy i twórców.
  • Poprawa wskaźnika zatrzymania graczy dzięki przyznawaniu punktów Xsolla - nagradzanie graczy nie tylko walutą wykorzystywaną w danej grze, ale również możliwymi do wykorzystania punktami Xsolla. Ten dodatkowy bodziec motywacyjny umożliwia utrzymanie poziomu zaangażowania graczy, zachęca do częstszego uczestnictwa w ofertach i dostarcza długotrwałe korzyści za pomocą nagród przyznawanych w ramach gry.

„Rozwiązanie Xsolla Offerwall umożliwia twórcom gier wykorzystanie nowych źródeł dochodów, zapewniając jednocześnie korzyści graczom w postaci nagród i angażujących doświadczeń - powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w firmie Xsolla. - Jest to przełomowe rozwiązanie dla twórców pragnących zintensyfikować wysiłki umożliwiające czerpanie dochodów z gier oraz zwiększyć zaangażowanie graczy na wiele sposobów”.

Rozwiązanie Xsolla Offerwall oferujące możliwości czerpania dochodów i wykorzystywania reklam jest obecnie dostępne w Stanach Zjednoczonych, lecz firma przewiduje jego rozszerzenie na inne kraje świata, aby odblokować nowe źródła dochodów i umożliwić pogłębienie więzi twórców z graczami z całego świata. Aby uzyskać więcej informacji i zacząć korzystać z rozwiązania, należy o odwiedzić stronę: xsolla.pro/rws25offerwall.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250304564279/pl/.

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Kontakt dla mediów

Derrick Stembridge

wiceprezes ds. globalnej działalności public relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Business Wire
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Zobacz także

  • Gry wideo (zdjęcie ilustracyjne). Fot. EPA/Soeren Stache

    Wybrano najbardziej wpływową grę wideo wszech czasów

  • Gra wideo. Zdj. ilustracyjne. Fot. PAp/EPA/CHRISTOPHER NEUNDORF

    Gry wideo mogą być korzystne dla zdrowia psychicznego. Pod warunkiem, że granie nie trwa dłużej niż trzy godziny

  • Zdjęcie ilustracyjne. Fot. PAP/EPA/RUNGROJ YONGRIT

    Ekspert: gry opowiadają nam o nas samych [WYWIAD]

  • Gry wideo są popularną formą rozrywki Fot. PAP/CTK/J.M. Guyon

    Ludzie najchętniej grają w starsze gry wideo

Serwisy ogólnodostępne PAP